668 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hvad tror i jeg kunne sælge min hest for? Hvad tror i jeg kunne sælge min hest for?

Altså ikke hvad hun er værd - i mine øjne er hun en million værd men hvis jeg nu skulle sælge hende, hvad tror i hun ville stå til?

Hun er 7 år, ifølge DSAH måling er hun 161, dog vokset over vinteren. Kåret med 7 i helhed til DSAH kåring i August og skal til DV kåring til November.
Hun har gået (stævner) LB klasser i dressur og begynder spring, men har kapaciteten til mere, har bare ikke udnyttet det som rytter.
Et fantastisk distance emne da hun er halv OX
Kommentar fra kåringen:
Middelstor hoppe af god type. God dybde og bredde. Kønt hoved, lidt kort nakke. Middellang hals. Ret god skulder. Trykkede albuer.
Markeret, middellang manke. Ret god overlinie.
Lidt stram lænd. Middellangt kryds. Lemmerne passende føre, rette koder. Bevægelsen ret god i skridt og trav. Middel, knap smidig nok i galop.

Fantastisk temperament og gå på mod, hun elsker at yde for sin rytter.

link til billeder: http://www.hestegalleri.dk/galleri/148372-sportsaraber_a_lobergs_arabian_dacapo

*Dette er ren nysgerrighed, har pt ingen interesse i salg, regner med at beholde hende til hun dør af alderdom smiley *

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad tror i jeg kunne sælge min hest for?
  • #1   2. apr 2014 Jeg ville give 20-25.000 kr for din hest, hvis jeg skulle købe den. Men med det marked vi har, er det slet ikke sikkert at du kan få så meget (:

• #2   2. apr 2014 Sikkert ikke smiley
    Men ja hun skal ikke sælges bare sjovt at høre om det man har egentlig er noget værd smiley vil gerne avle på hende en dag så skal føllet sælges duer det ikke det er en "dårlig" hoppe forstå mig ret smiley

• #3   2. apr 2014 Det kan jeg godt forstå - det er da altid lidt sjovt at høre fra andre synsvinkel hvad de synes ens hest er værd. Forstår godt hvad du mener (:

• #4   2. apr 2014 Det er altid svært at sige hvad de der værd. Hvorfor stiller du hende ikke til sadelkåring i DV hvis hun er så arbejdsvillig under rytter, er det pga. at hun er bagud i sin uddannelse?
    Hvis du ville sælge hende, ville det nok være en god idé at få nogle stævneresultater i hende. Men eftersom du bare spørger for sjov, så vil du nok få mange forskellige bud;)
    Hun er ikke alderssvarende uddannet. Vi kan ikke se hvilke gangarter eller potetiale hun har. Du skriver at hun har kapacitet indenfor spring, hvad bygger du det på? Teknik under løsspringning, mod og forsigtighed under rytter, eller bare et skud i tågen?

• #5   2. apr 2014 Især når jeg ikke direkte har en købspris på hende da jeg fik hende i en byttehandel da hun var 1½ år smiley

• #6   2. apr 2014 Rebecca: grunden til det er at hun er blevet for gammel til sadelkåringen nu og havde ikke råd før desværre pga. uddannelse osv.
    Men ja hun er ikke alderssvarende uddannet da jeg ikke har fokuseret på det smiley
    Håber på stævner men ja smiley
    Er ikke helt sikker på hvad du mener med det men springning fik hun 7-7 til kåringen - det er bare desværre ikke rigtig nævnt i papirene men fik fine kommentarer og hun viser stor lyst og har video hvor hun springer 130 ca løs smiley

• #7   2. apr 2014 Nygaard. Du kan godt stille den til sadelkåring, det bliver hun aldrig for gammel til;)

• #8   2. apr 2014 Det var ikke hvad jeg fik af vide da jeg skrev til Karina fra DV og regner da stærkt med hun har styr på det smiley

• #9   2. apr 2014
    ... Hvorfor få prisen hvis hesten ikke skal sælges?

• #10   2. apr 2014 Hvis den er 3 år består den brugsdelen og får sit R ved min 675
    4 års og ældre består brugsdelen ved min 700 point
    Så forskellen er de 25 point. Du kan sagtens stille den til brugsdelen selvom den er 7 år

• #11   2. apr 2014 Stk 7, paragraf 3

(link fjernet)

• #12   2. apr 2014 Hmm, undrer mig hvorfor hun så siger jeg ikke kan? smiley
    Skal heldigvis til Århus på lørdag så kan jeg lige forhøre mig smiley

• #13   2. apr 2014 Nygaard. I må næsten have talt forbi hinanden, for hvis det er Karina Christiansen så ved hun i hvertfald godt hvad hun taler om smiley

• #14   2. apr 2014 Det er jo det, men fik en mail... hm smiley

• #15   2. apr 2014 Så må hun have haft en skidt dag, eller haft hacket hendes mail smiley Der er bla a. hende der har skrevet den helt nye "hoppekåring, hvorfor og hvordan 2014", hvor hun skriver at sadelkåring er for hopper i alle aldre.
    Kig sadelkåring

(link fjernet)

• #16   2. apr 2014 haha tror vist lige jeg skal have fat i hende igen smiley

Kommentér på:
Hvad tror i jeg kunne sælge min hest for?

Annonce