917 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "fold"
Fold
Hej HG'ere Jeg har kig på en hesteejendom hvor der er ca 5 HK fold til. Der er dog to større områder med en fordybning der vil komme til at ligge under vand det meste af året. Nogen der ved om det ...
Hej HG'ere Jeg har kig på en hesteejendom hvor der er ca 5 HK fold til. Der er dog to større områder med en fordybning der vil komme til at ligge under vand det meste af året. Nogen der ved om det ...
Skrevet af: gitte V - 19. jun 2018
Fold?
Hvad er det for en lov? håber ikke det bliver en så! det er jo ikke naturligt for hesten at så inde!
Hvad er det for en lov? håber ikke det bliver en så! det er jo ikke naturligt for hesten at så inde!
Skrevet af: Stutteri Bakkegård - 8. nov 2014
fold
hej derude af ren nysgerrighed, kunne jeg godt tænkte mig at vide hvordan forholdene på en mark skal være altså med hensyn til størrelse og så videre :)
hej derude af ren nysgerrighed, kunne jeg godt tænkte mig at vide hvordan forholdene på en mark skal være altså med hensyn til størrelse og så videre :)
Skrevet af: Anna Louise A - 8. jan 2014
Spar penge på din forsikring
jul 2008
Følger: 54 Følgere: 56 Heste: 3 Emner: 73 Svar: 215
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.903
http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/sites/default/files/heste/Lov%20om%20hold%20af%20heste_low.pdf
nov 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 10
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.695
§ 16. For ethvert hestehold skal der være adgang til en fold.
Stk. 2. Folden skal have et areal på mindst 800 m2, hvoraf den korteste side skal være mindst 20 m. Benyttes folden af mere end fire heste på samme tid, forøges det i 1. pkt. angivne arealkrav med 200 m2 pr. hest. En fold må ikke benyttes af mere end i alt 20 heste.
fold