687 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Irish Cob kåring 2014 Irish Cob kåring 2014

Så har jeg tilmeldt min lille prinsesse til kåring det bliver hos ICS NL den 27. april i Ringe på Fyn.

Det bliver vist også den eneste officielle kåring så desværre at ICS Ltd har måtte aflyse deres kåring smiley

Men det skal nok blive sjovt og spændende i Ringe jeg ved der bla. kommer ny dommer med fra Holland i år.

Hvor mange deltager og hvilke heste har du med - vil glæde mig til at se en masse skønne nyvaskede heste?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Irish Cob kåring 2014
  • #3   11. mar 2014 Stald lærkegaard du skal ikke holde dig tilbage han er jo super fin, og har du brug for hjælp så er du velkommen til at skrive og få gode råd og det er ikke så formelt til disse kåringer og der er plads til alle smiley

Er din hest ikke født ind i stambogen så skal den kun showkåres det er noget billigere ?

• #5   11. mar 2014 Ahhhh så ved jeg da godt hvem han er den smukke dreng - det er ham Annette har avlet er det ikke???

Så har din og min hingst samme far lidt sjovt smiley

Min han bliver kun 1 år i år så han kommer ikke med til kåring før tidligst næste år så jeg lige får en ide om dommerne ser ham som potentiel avlshingst ellers så er det spild af tid/kræfter og besvær at holde ham som hingst og vil blive kastereret og får et liv som min gode ride/showhest smiley

• #7   11. mar 2014 Det er også derfor min han kommer afsted når han er 2 år så kan de allerede give dig en indikator om du skal lade ham gå et år mere og udvikle sig eller om han slet ikke har potentialet så er det synd at holde dem som hingst for de vil i år 3 og 4 få endnu mere potens og vi skal arbejde meget for at opdrage og styre dem og så mener jeg ikke det er det værd for hverken hesten eller mig hvis jeg ved den ikke skal bruges som hingst - jeg vil ikke lave føl på min hvis ikke den er avlsgodkendt smiley

Kommentér på:
Irish Cob kåring 2014

Annonce