{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.594 visninger | Oprettet:

Jeg ved ikke om jeg tør det {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Siden sommers red jeg på denne hest. Han stod der,hvor jeg før arbejdede og var vist i en retssag, fordi han havde været ude for noget vanrøgt. Stedet kunne ikke rigtig bruge ham til noget og derfor fik jeg tilbudt, at jeg måtte passe og ride ham, som var han min egen. Det sagde jeg ja til. Jeg begyndte at falde for ham og da der ikke var nogen andre, som kunne styre ham, havde jeg ham helt for mig selv.
Men lige efter jul var jeg nød til at flytte og måtte sige farvel til min lille bamse. Ejeren af stedet ville sørge for at finde ud af, om jeg kunne låne ham.
Efter jeg flyttede fik jeg aldrig noget at vide fra ejeren af stedet og synes det var lidt mærkeligt, men jeg ventede og ventede.
Her for lidt over en uge siden finder jeg så ud af igennem en anden, at hestene snart blev hentet igen. Jeg ved ikke om de har fået nye ejere eller om de er gået tilbage til deres gamle ejere.
Problemet er at jeg vil søge efter hesten, men ikke helt tør at skrive noget herinde, da jeg ved at de gamle ejere er her på HG og har hørt at de før har snakket dårligt om folk herinde.
Jeg vil så gerne finde hesten igen, men ved ikke hvad jeg skal gøre... så derfor HJÆLP jeg ved ikke videre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg ved ikke om jeg tør det
Kommentér på:
Jeg ved ikke om jeg tør det

Annonce