{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Hvad et skift ikke kan gøre (y) {{forumTopicSubject}}

Synes lige jeg vil opdatere jer lidt herinde.

Som nogle af jer ved har jeg bøvlet med Laksen rigtig længe efterhånden, at hun har været virkelig hidsig og vi til sidst havde et styrt som blev øjenåbner for mit vedkommende. Først var jeg sikker på at vi bare ikke passede sammen, så i 2013 i december røg hun til salg, med blandede følelser. Havde et par få kunder til hende, men næsten intet seriøst.
Sendte hende så i ridning ved min veninde som har en tilridnings og salgsstald for dressurheste, da jeg tog til Østrig i 9 dage. Herefter begyndte vi bare at fungere så fint sammen igen, og jeg valgte at sætte salget på standby. Så her i lørdags red jeg så min første undervisningstime ved Sandra som bare var EN STOR SUCCES! En smidig, afslappet og utrolig velgående hyp. Min gamle underviser har derimod kun lært mig lort. Min hest gik på 2 spor altid uden jeg selvfølgelig kunne mærke det, for det vidste jeg ikke hvad var. Og jeg red i et for højt tempo hvilket resulterede i en meget utilreds hest i nedsidning.

Men nu hvor vi både har skiftet underviser og ridemetoder er alt bare på plads, og Sandra mener vi er klar til at debutere i LA sammen til foråret! Det er virkelig for vildt!!

Måtte bare lige ud med det. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad et skift ikke kan gøre (y)
Kommentér på:
Hvad et skift ikke kan gøre (y)

Annonce