Uvenner med veninden (Staves?) {{forumTopicSubject}}
Hej alle hg mennesker jeg er blevet uvenner med en af mine bedste veninder det hele startede med at jeg skulle høre en eller anden ting men fordi at alle drengene syntes at det var sjovt at drille mig ignorede jeg hende og gik videre (det er jeg rigtig kæd af at jeg gjorde) men det resulterde i at hun fuldstændig ignorede mig siden i onsdags også har jeg prøvet at snakke med hende men ingen svar så idag fordi at jeg var sur på hende ødelagde jeg en tuch som var hendes også lagde jeg den på hendes bord også gik hun op og sagde det til læren og læren kaldte mig selfølgelig op også fik vi snakket det igennem og vi skulle ikke være sure på hinanden men så da jeg kom hjem fra skole og gik på facebook havdet hun blokket mig men så opdagede jeg faktisk at det var lige siden i onsdags hun havdet blokket mig så jeg fik talt sammen med hende igennem en gammel veninde og hun savnede mig faktisk og vil gerne være venner igen så nu har jeg rigtig dårlig samvittighed over at jeg har ødelagt tuchen så SKAL jeg over hovedet havde dårlig samvittighed eller???? håber i forstår
ingen sure komentar da jeg er rigtig kæd af det
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.471
Jeg ville få erstattet den tusch i en væsentlig fart også tage en snak med hende efterfølgende.
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.698
For det andet: Nej altså, jo, det er dårlig stil at ødelægge tuschen. Men hey, hvis din veninde gerne vil være venner igen, og I savner hinanden, så glem det er sket, glem hun blokerede dig, og vær' venner igen
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.687
I skal bare være glade for det ikke var hendes arm du havde brækket - så ville jeg da kunne forstå at hun havde været lidt muggen.
nov 2012
Følger: 22 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 209 Svar: 1.352
nov 2012
nov 2012
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
- men synes du skal købe en ny til hende, og sige at du er ked af at du ødelagde den.
nov 2012
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 111 Svar: 1.745
Synes at du skal købe en ny tush til hende,sige undskyld for at du ødelagde den,men at d8ar ked af at hun ik ville snakke med dig og blogget på facebook.at du kun ignorered hende dengang da drengene iritered dig.
[staves? Du har stavet veninden rigtigt]
Venskab er skrøbeligt,men guld værd
maj 2013
Følger: 29 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 252
Nå, men tag og få en ordentlig snak med din veninde. Forklar grunden til at du ignorerede hende. Hvis hun ignorerer dig, så kontakt en voksen, som kan få hende til at lytte. Husk at fortælle om hvor dårligt du har det.
Håber i bliver venner igen held og lykke
apr 2013
Følger: 62 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.375
mar 2006
Følger: 116 Følgere: 96 Heste: 8 Emner: 220 Svar: 940
Syntes i andre er lidt strenge i bliver ved at køre rundt i det er barnligt, Come on hun er 11 år, det er hvad 11 årige piger gør når de er uvenner, ja de lærer af det! Vi andre har også været igennem den alder!
Jeg syntes bare du skal give hende en undskyldning, og nogle gange er det lettere via SMS! Surt hvis i skal gå hele vinterferien og spekulere på om iner uvenner.
mar 2006
Følger: 116 Følgere: 96 Heste: 8 Emner: 220 Svar: 940
Ikke du kunne sende hende en SMS
feb 2014
Følger: 66 Følgere: 13 Heste: 4 Emner: 51 Svar: 308
og fordi at jeg har lavet en ny er fordi at jeg glemte koden til den anden så nu skriver jeg på denne
Uvenner med veninden (Staves?)