{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Lukas. Du er jo skønherlig :D {{forumTopicSubject}}

Jeg fik en sms imorges, om Lukas skulle med ud og om han skulle have ormekur.

Da jeg ved at han er lidt af en bavian, valgte jeg at han skulle blive inde, og så ville jeg selv give ham den.

Jeg var først ude hos den arme stakkel klokken 15, så i kan nok forstå at den var lige ved at dø!

Jeg tog fat i ormekuren, proppede den i ham og tvang ham til at sluge det. Han stilte sig bagefter i et hjørne af boksen i protest.

Ikke nok med det, så måtte han finde sig i at stå i længere tid på staldgangen, mens jeg fik ordnet boks. Heldigvis var der en masse flinke mennesker der forbarmede sig over ham og gav ham et klap.

Jeg finder striglekassen frem og ordner mulen. Jeg er så småt ved at blive tilgivet, men til hestens store skræk har jeg INGEN gulerødder på mig!!!!

På med sadel og trense, nu skulle mulen ud og lave noget. Han har stort set ikke været i longen i 2 mdr. og vi kunne ikke være på ridebanen, da det betyder alt for meget rengøring efterfølgende. Så vi smuttede over på marken, på den anden side af næstvedvej.

Jeg havde nær ikke fået ham derover, for der var et modbydeligt monster, der gemte sig bag det spring der var derovre(ja, de er nogle forrædere, de spring!)

Over vejen kom vi, og mulen var MEGET vågen. Jeg slap ham ud i longen, og han skulle straks trave. Da jeg slog et klik med tungen sprang han an i galop. Generelt var der lige lovligt meget fremdrift på den unge herre.

Efter ti minutter, mente jeg det var godt, og vi smuttede tilbage til stalden.

Det var først da jeg sadlede af, at det gik op for mig hvor dumdristig jeg egentlig havde været. Her havde jeg slæbt en hest over en tæt trafikeret vej, for at træne den på et område der ikke var hegnet ind. Ikke nok med det, havde hesten ikke lavet noget i 2 mdr. og den havde ikke været på fold idag.

Det var vist mest af alt held at jeg kun fik et enkelt hop af glæde fra den hest.

Nå ja. Han fik en kæmpe masse gulerødder bagefter smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukas. Du er jo skønherlig :D
Kommentér på:
Lukas. Du er jo skønherlig :D

Annonce