3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
Vaske hale nu??? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg skal til stævne her i slutningen af måneden, nærmere betegnet den 21
Og min hests hale ligner, ja rent ud sagt lort! og halen er jo hvid da det er en haflinger
Så det ser jo ikke så fedt ud at komme til stævne på en hest, hvis hvide hale næsten er sort forneden
Men jeg har ikke rigtig lyst, for både hestens og min egen skyld, at stå og pjaske med vand når det er så koldt
Jeg kan selvfølgelig tage gummihandsker på og føntørre halen
men syntes stadig er det er lidt for koldt til at sjaske med vand
Men så kom jeg til at tænke på, at når jeg henter hestene ind fra fold, er deres ben jo pæne og hvide når de har rendt rundt ude i sneen hele dagen, så tror i at det ville hjælpe hvis jeg gned halen godt med noget sne?
eller er der andre gode forslag til hvordan jeg får vasket halen?
Planen er at jeg vasker en eller anden dag når jeg lige har tid, for jeg har lidt travlt for tiden og så fletter den op så den ikke bliver beskidt
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.593
Men kan du ikke skaffe lunken vand?
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
jeg kunne nu godt tænk mig at det blev ved med at være frost vejr indtil for så slipper jeg for at skulle vaske mudrede ben og halen bliver vel mudret selvom den er flettet op
Og da stævnet er om eftermiddagen/aftenen og jeg går i skole laaangt væk, så jeg bor på skolen, kan jeg ikke rigtig nå at vaske samme dag eller dagen før stævnet
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
dec 2006
Følger: 77 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 202 Svar: 4.229
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
Vaske hale nu???