{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  krafft grund foder...
  • #1   30. jan 2014 Ja, jeg er ikke synderligt imponeret af Krafft.... Der er alt for megen korn i, navnligt hvede som ikke er synderligt nemt for hestene at fordøje... Samt de daglige mængder er meget voldsomme....
    Næsten alle de heste jeg kender der får Krafft døjer med et eller andet, det være sig dårlige hove, dårlig hud, grim/strid pels osv osv...

• #2   31. jan 2014 Jeg bruger kraftt grov 90 til min hoppe, og hun fungere rigtigt godt på det. Hun får ca 2 kg om dagen, men får dog supplerende vitaminer ved siden af, da hun ikke er dækket ind med vitaminer på de 2 kg. Også får hun ca 10 kg hø ved siden af også.
    Hun er meget pæn i pelse, sunde hove og ingen dårlig hud. smiley

• #4   4. feb 2014 vi bruger krafft grov 125, blandet med sport til vores løbsheste.... og har aldrig brugt bedre foder... vi har travheste, og siden vi skiftede for 1 ½ år siden er vores heste kun blevet bedre og flottere, og mere afslappede i hverdagens træning... - kan ikke sige hvordan grund er da jeg ikke har prøvet det, men står fuld ud inde for krafft´s produkter smiley

Kommentér på:
krafft grund foder...

Annonce