{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Smed/tandraspning? :) {{forumTopicSubject}}

Da jeg gerne snart skal have pony, og skal have en cirka pris på lidt forskelligt, tænkte jeg på hvad i med egen hest betaler for smed? og hvor mange sko jeres hest går med? og hvad i betaler for en ny sko smiley
og hvor tit bliver jeres hests sko skiftet? smiley
og hvad i betaler for at få ordnet tænder på jeres heste? smiley
og hvor tit for i det?? smiley
håber noget vil hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed/tandraspning? :)
  • #1   22. jan 2014 Min går uden sko og får ordnet hove ca 5 gange om året. Det koster 400 pr gang.
    Hun får ordnet tænder ca en gang om året og koster knap 1000 pr gang.

• #2   22. jan 2014 Der findes 1000 emner om det samme. Så start med at søge i forummet. smiley

De ting du efterlyser priser på afhænger meget af hesten, go hvilket område af landet man bor.

Min haflinger, får ordnet hove og 4 nye sko hver 4.-5. uge. Han har siden Aug. fået ordnet tænder 4 gange. Og skal igen om 2 uger.

Vores koldblodstraver, som desværre blev aflivet i dec. blev beskåret hver 10. uge og skulle have raspet tænder hver 6. måned.

Haflingeren får ordnet tænder så ofte, da han er i gang med at få nye kindtænder. De vokser ud med spidser, som skal raspes ned.

• #3   22. jan 2014 jeg spørg såadn set hvad i betaler for det, så mine forældre kan få en gennemsnitspris som de har spurgt efter smiley

• #5   22. jan 2014 Jeg giver for en fuld tandrasping ink. bedøvelse 1300 kr.

Min kæreste er selvstændig reg. beslagsmed, så det giver vi ikke noget for. Udover skoene i indkøb.

-Du får jo også en gennemsnitspris, ved at kigge på alle de andre emner. smiley

• #6   22. jan 2014 Jeg giver 500 for forsko (+ 100 m. Snesåler)
    Han for dog bagsko på her om 14 dage, og prisen for 4 sko er vidst 800 eller 850?

Min får smed hver 6.-8. uge - alt efter behov.

Min får ordnet tænder en gang om året, sammen med hans vaccination - sidste gang kom jeg af med 1200, for raspning, fjerne 2 ulvetænder og vaccinationen smiley

• #7   22. jan 2014 tusind tak Tine-nj smiley

Kommentér på:
Smed/tandraspning? :)

Annonce