{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.264 visninger | Oprettet:

Hår og makeup til konfirmation? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg skal konfirmeres til foråret, men har ingen anelse om hvordan mit hår og makeup skal se ud... Det ville være rigtig dejligt hvis i kan komme med nogle forslag:-)
Jeg har fundet ud af hvilken kjole jeg skal have: [IMG] http://i44.tinypic.com/b9issz.jpg[/IMG]
Og det er også med det blå bånd

Og jeg ser sådan her ud:P
[IMG] http://i39.tinypic.com/sglc0i.jpg[/IMG]

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hår og makeup til konfirmation?
  • #1   12. jan 2014 Endelig ikke for meget make up!

Mascara, concealer og naturlig øjenskygge er suuuuuper flot smiley

• #2   12. jan 2014 Jeg tænker måske krøller ville være fint, så længe det er bløde krøller ikke noget med små tætte krøller men store bløde næsten bølge agtige krøller. Og måske kunne du finde noget pynt i samme farve som båndet på kjolen, jeg ved man kan få noget man kan krølle også og så sætte i håret så man fx. har en enkelt (ikke overdrive det) blå stribe i den ene side, en der fletter ind med krøllen (elles kan man købe nogle af de der farver man 'smøre på' i en farve der er så tæt på båndet.

Så kan du altid tage det forreste i begge sider og trække bag ud, og sætte det fast i hver side for at få håret væk fra ansigtet

• #3   12. jan 2014 Jeg har en smuk sølv tiara tilsalg, min datter fik sit lange lyse hår krøllet og så en smuk tiara på...den er ikke voldsom stor,mere som et smykke,købt i brudeforretning smiley

• #4   12. jan 2014 Jeg vil bestemt også sige at du skal tænke enkelt smiley

- Din kjole er super flot, og naturlig. Så jg synes du skal føre det videre i din makeup og dit hår.
    Synes efterhånden mange konfirmander kommer til at ligne små brude - og det bryder jeg mig personligt ikke om.

Men når nu din kjole har det flotte sølvbånd synes jeg du skal køre det igen med noget blåt i håret også, måske en meget lys blå / sølv øjenskygge ^^

Smykker synes jeg du skal bruge sølv. Det passer bedre til blå en guld gør ;)) -Synes jeg...

Tænker noget ala det her:
    http://1.bp.blogspot.com/_HOwo3h0qXjM/TSZTCnE-bvI/AAAAAAAAFBw/_aUe3B0-_8M/s1600/curly%2Bhair.jpg
    Naturligt. Evt med blåt bånd smiley

• #5   12. jan 2014 jeg havde bare mascara og en blank lipgloss på til min konfirmation, og mit hår var sat op som på billedet smiley
    sig endelig til hvis du vil have flere billeder smiley

profilbillede
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #7   12. jan 2014 Noget der er helt enkelt og naturligt!

En enkel make up, med lidt mascara, og en smule nautral øjenskygge, også bløde krøller i håret smiley

• #8   12. jan 2014 Okay tusind tak for ideerne! Vil også bare have det skal være naturligt smiley

• #9   12. jan 2014 Tror opsat hår vil se sjovt ud til denne kjole og vil derfor foreslå løst hår med pynt i men det vælger du jo smiley

• #10   12. jan 2014 Jeg tror faktisk opsat hår (eller delvist opsat) ville være rigtig flot til den kjole, fordi den går så højt op foran. Jeg synes kjolen en stilet på en rigtig sød og enkel måde, og det ville opsat eller delvist opsat hår passe rigtig godt til smiley
    Hvis du vil have øjenskygge på, så afhænger det af din øjenfarve, hvilken der er flot smiley men hold det naturligt! smiley

• #11   12. jan 2014 Til min konfirmation havde jeg vidst nok lidt eyeliner over øjet, mascara og muligvis også foundation, det kan jeg ikke helt huske smiley
    Mit hår var bare glattet og "pandehåret" sat op med et spænde smiley

profilbillede
  • #12   12. jan 2014 Tror i det ville være flot med en enkel franskfletning og så måske nogle blå hårspiraler, eller?

• #16   12. jan 2014 Tanya Burr laver nogen rigtig gode makeup videoer og der er et par stykker som sagtens kunne bruge til konfirmation smiley
    http://www.youtube.com/channel/UCrIIH7yHQugaUuoTZDoEUuQ

Og til hår - Alt efter længde men går ud fra du også har langt hår dertil så kan Zoella være en inspiration: http://www.youtube.com/watch?v=my3Bfd6qYrs
    Især den ene vil være super flot! smiley

• #17   12. jan 2014 Hvis du har en valk, kunne du bruge den. Det gør jeg tit når jeg skal i byen.

Jeg laver en sideskilning og reder håret tilbage i en hestehale i modsatte side af sideskilningen. Så sætter jeg valken i. Jeg bruger ikke hårnet og så mulig andet dressur-tante-halløj når jeg skal i byen, så gemmer jeg bare totterne væk med hårnåle og sætter evt. valken ekstra godt fast med et parhårnåle så den ligger tæt til hovedet.

• #18   12. jan 2014 Fandt lige et enkelt billede...

Beklager dobbelthagen, billedet er taget til søn nr. 2's barnedåb... smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hår og makeup til konfirmation?

Annonce