Festtøjet + hår og makeup? {{forumTopicSubject}}
Heej Piger...
Jeg står lidt i det "problem" at jeg skal til fest i aften og der liige et par ting eller tre jeg skal have lidt hjælp til:
* Tøj: jeg skal have en sort ret enkel kort kjole på, og har ingen sko! eller jo men kan ikke gå i dem- derfor mit spørgsmål: synes i at jeg kan tage sorte converse på til kjole?
* Hår: Tja.. ved heller ikke hvilket hår ( jeg troede egentligt at jeg skulle ordne dette med 4 af mine venner men " de var mange i forvejen -_-) jeg har lyst, langt, let bølget hår - nogle ideer ( gerne link eller opskrifter)
* Make up: har i et link eller en opskrift til pæn, ret enkel, makeup til blå øjne? ( har ikke det store udvalg i øjenskygger) og gode måder at få lagt henholdsvis: pudder, mascara og evt. eyeliner på
Håber i vil hjælpe
sep 2009
Følger: 35 Følgere: 102 Heste: 8 Emner: 83 Svar: 256
Glat lyst hår er altid flot!
feb 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 107 Svar: 927
maj 2008
Følger: 251 Følgere: 218 Heste: 1 Emner: 376 Svar: 1.929
(link fjernet)
du krøller bare hele håret, og se om du også kan krølle lidt af det øverste
Og makeup ville jeg tage noget mascara en hvid øjenskygge med lidt glimmer i og noget solskinspudder og lipgloss
feb 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 107 Svar: 927
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Hvis dit hår er flot bøljet, ville jeg nok bare lade det være sådan, måske sætte noget af det op, men ellers bare lade det hænge. Hvis du vil have lidt fylde, kan du sprøjte hårspray i, mens du har hovedet nedad og ryster det let.
Makeup er jeg til det helt enkle - hvid, grå eller brun øjenskygge (helt neutral) og så mascara og evt. en smule eyeliner over øjet.
Festtøjet + hår og makeup?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside