{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Alle de minder {{forumTopicSubject}}

Kender i ikke det når man sidder og ser videoer og bliver helt nostalgisk?

Gud hvor jeg savner den pony når jeg ser den her video! Jeg kan huske at jeg var fuldstændig ligeglad med, at mine tæer var kolde fordi bamsestøvlerne var gennemblødt - det var ligemeget. Fordi Maja var frisk på banen - som kun skete et par gange om året.
Og jeg var helt ligeglad med regnen, der skulle bare hygges, når hun nu endelig var med på den - normalt kunne man på ingen måde få hende med i trav.

Også var jeg så, så, så glad de to gange i videoen hvor hun kommer hen til mig - især det sidste klip, hvor hun løber hen til mig fra hjørnet. Det skete sådan cirka også få gange om året.

http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/236494-maja_i_bevaegelse_d

Har meget få videoklip med hende på, hvis ikke det her er det eneste. Da min ekstern harddisk med billeder fra før jeg fik spejlrefleks er i stykker, den virker ikke efter at have fået et slag.
Og video har jeg ikke rigtigt noget af, kunne aldrig få taget noget da jeg ikke rigtigt havde nogen til det.
Og det fortryder jeg super meget i dag, ligesom jeg fortryder ikke at få sagt rigtigt farvel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle de minder
  • #1   11. jan 2014 Åh ja... Jeg sad og gloede alle de videoer jeg havde på min computer i går. Ikke fordi der var så mange, men gud hvor var der nogle med en masse minder i! Meget nostalgisk...

• #2   11. jan 2014 Jeg savner Tyra, helt utroligt meget - jeg er meget meget glad for Blika, uden tvivl om det. Men jeg savner Tyra. Jeg ville gøre ALT for at få lov at se den hest igen. Bare kramme hendes, nusse hende og snakke til hende.

Den hest var fantastisk, og hun lærte mig alt.. Jeg lærte at være tålmodig, og generelt ændrede alt sig bare, med hende. Jeg savner hende.. Jeg savner hende helt utroligt meget. smiley

Jeg kan huske, at vi engang gik rundt i en kæmpe vandpyt, og bare legede. Jeg har aldrig grint mere i mit liv. Åååh..

• #3   12. jan 2014 Jeg savner min første hest Dagdis, hun var bare helt speciel, havde hende ikke så fordærdelig længe, men hun var virkelig drømme hesten, og selvom det er 5 år siden jeg ufrivilligt måtte gå af med hende, så har hun stadig et kæmpe plads i mit hjerte og savner hende hver dag.

Alle mine billeder gik tabt da min computer brændte sammen så har kun 5 slørede billeder af hende tilbage smiley

Her er hun den sidste dag jeg havde hende.

profilbillede
  • #4   12. jan 2014 Jeg havde mange billeder på min mobil af både Mai og pegasus, men så blev de aflivet, og så legede min kusine og hendes tvillinger bror med min mobil som jeg havde glemt hos dem smiley og vupti, så er alt på min mobil væk smiley kontakterne og mine sange er kommet tilbage, bare ikke billederne smiley det var de eneste jeg havde smiley også med de sidste billeder inden pegasus blev kørt væk smiley men jeg bærer ikke nag da de kun var 4 år, og ikke vidste bedere smiley

• #5   12. jan 2014 Jeg savner Celeste helt utrolig meget.. Hun er den eneste hest som jeg har haft det godt med fra starten og jeg ville ønske jeg kunne have købt hende.. Dette var dog desværre ikke muligt smiley
    Håber jeg kan få lov til at besøge hende smiley
    Ser hendes smukke hoved for mig hver eneste gang jeg lukker øjnene smiley

Kommentér på:
Alle de minder

Annonce