11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Alle de minder {{forumTopicSubject}}
Kender i ikke det når man sidder og ser videoer og bliver helt nostalgisk?
Gud hvor jeg savner den pony når jeg ser den her video! Jeg kan huske at jeg var fuldstændig ligeglad med, at mine tæer var kolde fordi bamsestøvlerne var gennemblødt - det var ligemeget. Fordi Maja var frisk på banen - som kun skete et par gange om året.
Og jeg var helt ligeglad med regnen, der skulle bare hygges, når hun nu endelig var med på den - normalt kunne man på ingen måde få hende med i trav.
Også var jeg så, så, så glad de to gange i videoen hvor hun kommer hen til mig - især det sidste klip, hvor hun løber hen til mig fra hjørnet. Det skete sådan cirka også få gange om året.
http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/236494-maja_i_bevaegelse_d
Har meget få videoklip med hende på, hvis ikke det her er det eneste. Da min ekstern harddisk med billeder fra før jeg fik spejlrefleks er i stykker, den virker ikke efter at have fået et slag.
Og video har jeg ikke rigtigt noget af, kunne aldrig få taget noget da jeg ikke rigtigt havde nogen til det.
Og det fortryder jeg super meget i dag, ligesom jeg fortryder ikke at få sagt rigtigt farvel.
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.714
Blogger
Følger: 88 Følgere: 1924 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.517
Den hest var fantastisk, og hun lærte mig alt.. Jeg lærte at være tålmodig, og generelt ændrede alt sig bare, med hende. Jeg savner hende.. Jeg savner hende helt utroligt meget.
Jeg kan huske, at vi engang gik rundt i en kæmpe vandpyt, og bare legede. Jeg har aldrig grint mere i mit liv. Åååh..
dec 2012
Følger: 28 Følgere: 288 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 2.723
Alle mine billeder gik tabt da min computer brændte sammen så har kun 5 slørede billeder af hende tilbage
Her er hun den sidste dag jeg havde hende.
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 411
feb 2012
Følger: 74 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 2.213
Håber jeg kan få lov til at besøge hende
Ser hendes smukke hoved for mig hver eneste gang jeg lukker øjnene
Alle de minder