2.222 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 48 Svar

Snyt med gaven til min datter Snyt med gaven til min datter

smiley

Jeg er faktisk rigtig ked af at man stadig ikke kan stole på folk her inde, har byttet mine termobukser med et par ridebukser og hun har sandelig også modtaget mine ,men det er galt den anden vej for posten kan ikke finde mig og jeg har ellers handlet 3- 4 uger før Jul for at sikre mig at gaven nåede frem ,men hun trækker det ud med at det er hendes søster der skulle sende og vil da lige spørge om hun nu også havde gjort det og sener fik posten skylden og nu er hun så blevet sur fordi jeg spurgte hende om hvad jeg skulle sige til min datter i aften når der nu manglet en gave , men som jeg så skrev hun kunne sætte pengene ind på min konto med sent kontonr.og så kunne jeg give hende dem i aften og så kan hun jo gå ned og købe noget..
Hun Skriver på sms
Prøv at høre her.. Pakken er sendt som jeg også har skrevet til dig, jeg er sød at jeg vil gå videre med det, men hvis det skal være på den måde her syntes jeg virkelig ikke jeg har lyst,da pakken er sendt, og det var det jeg skulle sørge for.. osv
Hun tilbyder at jeg kan vælge noget andet fra hendes mange annoncer , (Dejligt )
Så jeg spørg om min datter kan gå ind under hendes annoncer og vælge en anden gave som hun nu så venlig havde skrevet.
Det kunne vi sagtens havde fundet ud af men ,men det gider jeg ikke at have ansvaret for noget jeg ikke har ,Den er jo sendt osv.
Så jeg vil kæmpe for at hun bliver slettet her på HG hvis jeg ikke får mine penge ellers lover jeg jer at jeg vil oplyse hvem hun er og hver gang der er nogen der skriver på hendes annonce skriver jeg privat at hun ikke er ærlig

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snyt med gaven til min datter
  • #1   24. dec 2013 øv for noget øv! smiley håber i finder ud af det

• #2   24. dec 2013 Respektløse dumme tøs !!

• #4   24. dec 2013 Hvad nu hvis hun har sendt det? Er det så ikke lige i overkanten at ødelægge alt salg for hende?
    Det sker jo rent faktisk at posten bliver væk (længe leve Post Danmark -.-).
    Selvfølgelig er det da super træls, men det sker jo.
    Har hun ikke en kvittering på at det er sendt? Jeg sørger altid for at få en kvittering når jeg sender noget, i tilfælde af at det skulle blive væk. smiley

Håber i får det løst. smiley

• #5   24. dec 2013 skriv til hende, at du vil bede om et Track & Trace nummer, så du kan se hvor langt din pakke er, så kan damen jo selv være uden for skyld, når bare hun har afleveret det nummer, så du kan se din pakke ER sendt smiley det vil hun sikkert ikke give, men det er da et forsøg værd smiley

• #7   24. dec 2013 Bed om track and trace nummer, og sig til hende, det er for at du kan efterlyse pakken, for så slipper hun for at gøre mere ved det. Har hun ikke dette nummer, så har hun jo nok valgt at sende pakken som brev frem for pakke, og er det sendt som brev, så er det altså hende som sælger/afsender der har ansvaret.
    Så må hun betale dig for bukserne. Og jeg ville direkte skrive til hende, at såfremt du ikke modtager pakken senest den og den dato, så forventer du selvfølgelig dine penge retur, og såfremt du ikke får det, så må du se dig nødsaget til at anmelde hende til politiet.

• #9   24. dec 2013 Jeg ville også bede om kvittering, og desuden fortælle det, som Belinda også foreslår - så kan hun vel forstå det.

• #10   24. dec 2013 Det er grunden til at jeg holder mig fra private sælgere...

• #11   24. dec 2013 Man får ikke altid en kvittering. Jeg havde solgt et par leggins, og jeg bad nemlig min mor (det var hende der var nede på posthuset med den) om at få kvitteringen med, HVIS nu den skulle blive væk, for jeg ville ikke stå med en sur kunde, når det jo aldrig har været min mening at snyde nogen som helst, min mor skulle betale for kvitteringen. Så det er ikke noget man bare får, medmindre man beder om den og betaler for den smiley

• #12   24. dec 2013 Trine - Jeg har godt nok aldrig betalt for kvittering. :o)
    Men selv hvis det er nødvendigt at betale, så havde jeg nok gjort det, bare for en sikkerhedsskyld.

• #13   24. dec 2013 Det fik min mor at vide hun skulle, for at få kvitteringen, men jeg ved ikke om det bare er sådan i nordjylland, eller i Frederikshavn for den sags skyld smiley Men jeg ville også foretrække at betale for den alligevel, det gjorde vi jo også for en sikkerheds skyld smiley

• #15   24. dec 2013 Trine:
    Det passer ikke, for når du køber noget - hvilket at sende også er at købe forsendelsen, så har man ALTID ret til sin kvittering på, at man HAR betalt.
    Så din mor må have haft misforstået noget.
    Man kan ikke tage penge for et bevis på, at du lige har betalt

• #17   24. dec 2013 Jeg har altså altid fået kvittering med, når jeg har sendt afsted fra frederikshavn..

Øvs for din datter! Håber pakken dukker op smiley

• #18   24. dec 2013 jeg havde en herinde som mente jeg snd for sendte gaven forsikret med tracknumret eksisterede ik når hun gik ind og tjekkede den var sendt men heldigvis fik hun pakken dagen efter og skrev undskyld jeg mistænkte dig for snyde

• #20   24. dec 2013 Det er sgu ikke engang løgn! Så må ekspedienten have misforstået noget, for den er sgu god nok..

• #23   24. dec 2013 Man kan vælge at sende som brev
    Det er billigere, men du får ik et travl and trace nr

Send som pakke, så får du et nr så pakken ja spores, og post Danmark sørger for at dække pakkens værdi hvis den blir væk

• #24   25. dec 2013 Man kan få en bruger på Gul og gratis ganske gratis, sende via deres gporto, det er helt vildt nemt og billigere end postdanmark, og så er det endda postdanmark, der bringer ud, eller leverer til afhentning. Der følger også track and trace nummer.. Må så sige at jeg ofte oplever at track and trace ved postdanmark først kan spores efter pakken faktisk er afleveret ved modtager. De er ikke vildt hurtige hvad det system angår..
    Men hvad angår denne pakke, så tror jeg du er blevet snydt..

• #26   25. dec 2013 Jeg er helt glad for den respons og støtte på mit indlæg.
    Jeg har heller ikke hørt fra hende siden ,men inden jeg politianmelder hende får hun jo chancen for at indbetale på min konto ,så pengene skal være at se næste Fredag.
    Ser at Dorthe J skriver at man på G&G kan få et tracking nr. rigtig god ide ,men det kræver jo at man sender pakken så det er til sikkerhed for en selv at man kan bevise at det er sendt..
    Men hvordan gør i andre når i handler med byttevarer ?
    For hvis jeg sælger sender jeg ikke før pengene er gået ind og det gør også nogen gange at folk ikke vil handle men ..
    Jeg tror personlig jeg kun vil handle med folk med et tlfnr. man kan slå op på De gule sider, frem for taletidskort da man ikke kan se adr .
    Miv . Der er gået 3 uger...og mit var også sendt som B post.

• #28   25. dec 2013 Via G&G skal man også oplyse mailadresse på modtager, og jeg har også modtaget pakker sendt via G&G og som modtager får man mail om at der er en pakke på vej. Pakke nr modtages elektronisk, så det er virkelig nemt at sende videre.
    Jeg er så også blevet så moderne at jeg har fået smartphone, og en venlig sjæl gjorde mig opmærksom på mobilepay. Man sender penge via sms. Det er også bare nemt, og man kan hvis jeg ikke husker forkert kan man trække pengene tilbage, hvis man ikke modtager sine varer.
    Tidsintervallet for at sende penge, er det samme som en sms.
    Det er lidt smart og man sikrer måske købere og sælgere lidt bedre ved at bruge det...
    Jeg vil helt sikker bruge G&G og mobilpay mere og mere...

• #29   25. dec 2013 For mig er det helt normalt, at man først sender når man har modtaget pengene. Jeg vil altid gøre det på den måde, og forventer at andre gør det på samme måde. Hvis folk ikke vil være med til det, er det for mig et tegn på, at de nok ikke er værd at handle med alligevel så.

Jeg får altid kvittering, hvis jeg ikke får track & trace. Vi udveksler navn, tlf. nr og fuld adresse, og jeg handler kun med nogen, hvor jeg kan se at adresse, navn og nr. passer sammen. Allerhelst mødes jeg med personen, men det er ikke altid muligt. Jeg er heldigvis aldrig blevet snydt. :o)

• #31   25. dec 2013 non - Ja, det ved jeg, det er jo også det jeg svarer på. :o)
    Hvis det ikke fremgår tydeligt nok af mit indlæg, så får jeg altid kvittering, hvis jeg ikke sender med track & trace, og ellers mødes jeg med personen. Det står også her:
    "Jeg får altid kvittering, hvis jeg ikke får track & trace. Vi udveksler navn, tlf. nr og fuld adresse, og jeg handler kun med nogen, hvor jeg kan se at adresse, navn og nr. passer sammen. Allerhelst mødes jeg med personen, men det er ikke altid muligt. Jeg er heldigvis aldrig blevet snydt."

Jeg svarer på hvornår man sender, ved køb/salg, fordi TS selv bringer det på banen også.

• #32   26. dec 2013 smiley Hvem har dog lært de mennesker at det er okay at gøre andre kede af det og så bare trække på skulderene og sige , det er da ikke min skyld . smiley

• #34   26. dec 2013 Rigtig surt at blive snydt...
    Jeg synes dog jeg har haft rigtig mange gode byttehandler herinde:-) jeg har byttet langt over 100 gange herinde, og er kun blevet skuffet et par enkelte gange. En enkelt gang modtog jeg ikke varen, men hun sendte det, da administratorerne herinde skrev til hende. Et par gange har jeg handlet med en der sendte ødelagt udstyr uden at nævne fejlene i annoncen.
    Men alt i alt synes jeg det er skønt at bytte herinde, hvis man er lidt vågen:-)

• #35   3. jan 2014 Ja ja så har min veninde jo skrevet at hun har fået 3 pakker retur der i blandt min fordi hendes søster havde glemt at skrive post nr på ..Den sms fik jeg i øvrigt den 27 December og gæt engang jeg har stadig ikke modtaget den her den 3 Januar.
    Så har endnu en gang sendt en sms og spurgt, om hendes søster nu har sendt den pakke ,så mangler nu svar .. Så så flink som jeg nu er så får hun til på Tirsdag ellers bliver hendes navn offentlig gjort og hun bliver meldt til politiet.

• #38   3. jan 2014 Jo det vil de faktisk ,har kørt en sag før hvor vi endte i retten ,de vil gerne de småsvindler til livs og uanset om du stjæler 10 kr eller 10000,.kr så er man en tyv og et supermarked melder også folk om de så har taget et blad og sådan skal det også være ...
    Og i øvrigt har jeg jo alt over sms og HG så hun kan ikke komme uden om det ..

• #39   3. jan 2014 Hvis hunskrev d. 27 at tingene er kommet retur, ville jeg altså ikke regne med at tingen når frem til d. 3. det er jo tros alt ret kort tid, da der jo ikke er mere en 2 arbejdsdage der i til at nå at sende og nå frem, det er altså ikke lang nok tid,

• #41   9. jan 2014 Opdatering..... Jeg har nu modtaget min pakke, men jeg er nu sikker på at det er fordi hun er klar over at jeg ikke spøger med min handling såfremt den ikke kommer.
    Jeg oplyser gerne hendes navn ved PB og jeg har også modtaget PB med andre der ikke har modtaget fra hende ,så jeg er ved at udtænke mig en måde man kan oprette et sted hvor man kan se om de er reele at handle med ...

• #42   9. jan 2014 Der er da ingen grund til at oplyse hendes navn og gøre mere ved det, nu hvor du har fået din pakke. Det er blot gætterier, det du har gang i - du ved jo intet om, om der rent faktisk er gået nogle ting galt, så det er heller ikke fair at du vil genere hende med det. Meget muligt du har snakket med andre også, men der kan være mange ting i de sager, som måske ikke er oplyst eller der kan også være gået noget galt der.

Lad hende være, og vær glad for at du ikke er blevet snydt. Du har ingen beviser på at hun har snydt, så lad være med at rode mere rundt i det.

• #43   9. jan 2014 Synes også det ville være yderst dumt at gøre mere ved det nu, hvor du har modtaget din pakke. Du ved jo ikke, om der reelt er sket noget. Du kommer bare til at udstille dig selv på en dårlig måde. Folk kan let få et forkert indtryk af dig, hvis de ved at du ikke er forstående, og udgiver ens navne uden nogle reelle beviser..
    Selvom man har rent mel i posen, så kan din lidt agressive tilgang til nethandel godt virke rimelig voldsom.. smiley

Men dejligt at du endelig har modtaget din pakke! smiley

• #44   10. jan 2014 Det vil jeg ikke give jer ret i ,det er tydeligt ud fra de sms at hun først ville overholde aftalen det har taget over en måned inden jeg fik min pakke og efter jeg sagde at jeg meldte hende til politiet og ville kører en sag som jeg tidligere har gjort med en anden og den vandt jeg. Så tror det gik op for hende at jeg ikke helmer før jeg får det jeg har betalt/byttet mig til.
    Og i øvrigt så har jeg stadig kontakt med en der heller ikke har modtaget og hvis der er flere der ikke har modtaget noget de har handlet med må i gerne sende en PB om det er den samme person som jeg handlet med.
    Jeg skriver gerne til alle der henvender sig til hendes annoncer ca 55 stk om min oplevelse og så er det jo op til dem selv og vurderer om hun er uskyldig som Line og CTS mener eller som jeg mener at hun ikke er.
    Men en ting er sikkert jeg ville sætte pris på at få den samme ( PB) oplysning om folk er gode at handle med ..

• #45   10. jan 2014 Må heller rette at hun nu kun har 2 annoncer ,lige pludselig .
    Så nu kan sagen snart afsluttes

• #46   10. jan 2014 Man får ikke nogen kvittering på at have sendt en pakke som a eller b post - Kun hvis den er sendt som forsikret pakke. Det du får kvittering på er at du har betalt noget porto. Dette kan ikke bruges som bevis.

Når det er sagt så er jeg måske lidt hård i filten og synes at man skal sørge for at aftale at aftale at det skal sendes som forsikret pakke og at man vil have kvittering på det. Hvis man ikke vælger dette, så mener jeg faktisk at ansvaret overgår til køber når sælger har afsendt!

Derudover vil jeg som tidligere ansat hos postdanmark fortælle at der yderst sjældent bliver mistet en pakke.. Men dog sker det at de bliver væk i en periode (beklager postdanmark!) Ligesom brevene nogle gange ligger under de maskiner der sortere dem.. og der kan de ligge LÆNGE!!!

• #47   10. jan 2014 Hov og så kan man forresten betale et mindre beløb for at postdanmark aflevere pakker der ikke er forsikret og får underskrift fra sælger om at de har modtaget den - dette koster ikke ret meget, og kunne være aktuelt at bruge i byttehandler

• #48   10. jan 2014 Det sker så osse at pakker bliver afleveret forkert.

Ikke alle kigger på afsender/modtager idet man får stukket en pakke i hånden - jeg gør ihvertfald sjældent.
    Og jeg har oplevet både at modtage andres post i min postkasse og at min pakke blev afleveret i den modsatte ende af mit boligområde. Her gik vi i lang tid og troede den var gået tabt, fordi modtageren af min pakke ikke var den hurtigste til at komme over med den.
    Det er ikke mere end en uge siden at vi fik forkert post, så at noget bliver væk eller afleveret forkert er absolut ikke sjældent.

• #49   10. jan 2014 Men enig i at vil man i handler med ukendte personer være sikret, så må man som køber betale merprisen for en forsikret pakke.

• #50   10. jan 2014 Læs nu hvad der bliver skrevet, i stedet for at slynge alt muligt ud, TS, hverken Line eller CTS skriver, at hun er uskyldig!

• #51   10. jan 2014 Jeg skriver bestemt ikke at hun er uskyldig, for det ved jeg ikke om hun er. Jeg siger bare, at der ikke er grund til at du kører den længere ud. Du har fået din pakke, og har derfor intet at melde hende for og du har ingen grund til at genere hende.

Du har ingen beviser på at hun ville snyde dig, eftersom du HAR fået din pakke. Du ved ikke, om det passer det hun skriver, det er udelukkende noget du gætter dig til. Hvis du vil blive ved med at køre i det og genere hende yderligere, er der selvfølgelig intet vi kan gøre ved det - du skal bare huske på, at du nærmer dig injurier, og det er altså ulovligt og strafbart for dig. Jeg tror ærligtalt ikke det er værd at gøre mere ved sagen, for det kan virkelig give bagslag for dig.

• #52   11. jan 2014 Det er trist du ser sådan på det CTS ,men jeg syntes det er mere trist at man ikke får det man har betalt/ byttet sig til .Så hvis hun virkelig ville bevise at hun har haft sendt den og den er kommet retur hvorfor så ikke tage et billed af pakken hvor det ses at den er stemplet og at postnr mangler ? Eller bare sætte endnu en label over det gamle mærke ,hvorfor pakke den helt om ? Og som regel er det et dårlig tegn at man bliver meget ubehagelig ,det er nærmer et tegn om at man er opdaget med fingerne i kagedåsen .
    Og i øvrigt har jeg ikke oplyst hendes navn offentligt ,jeg har skrevet at man kan få hendes navn på PB og så er det jo op til en selv om man vil handle med hende og vurder om man vil hente tingene ved hende privat for at være sikker på at man får det man ønsker.
    Så denne her køre ikke længere end den burde ,det er konsekvenserne af ens handling...

• #53   11. jan 2014 Jeg er lidt i tvivl om alt det du skriver om personen overhovedet er lovligt.. Selvom der ikke nævnes nogle navne. Man er trodsalt uskyldig indtil det modsatte er bevist. Hvilket IKKE er bevist. Dertil må man ikke ødelægge en andens ry, det er også strafbart. Men jeg ved da personligt selv, at jeg ville aldrig handle med dig smiley

Ærgerligt mennesker kan være sådan her...

• #54   11. jan 2014 TS: Nu har du jo netop fået det du betalte/byttede dig til, hvilket gør du ikke kan tillade dig at hænge hende ud. Alt andet lige har hun jo i sidste ende ikke snydt dig når du har fået dine ting. Du siger hun har snydt flere, men sjovt nok er der ingen der melder sig i tråden om at de også er snydt af hende. Har hun snydt andre, må det være deres opgave at hænge hende ud, ikke dig, da du jo reelt ikke er blevet snydt.

• #55   11. jan 2014 Jamen du HAR jo fået det du har betalt for. Du har ingen grund til at genere hende mere, for hun har ikke snydt dig. Måske tror du at hun har snydt dig, men det er din pakke jo bevis for, at hun ikke har. Om hun har haft det i tankerne eller ej eller om hun har forsøgt på det ved vi ikke - og det er sådan set også irrelevant, når nu du HAR fået din pakke. Så lad den ligge der.
    Konsekvenserne af hvilke handlinger? Hun har jo ikke gjort noget forkert, så hvorfor skal hun straffes for det? Er det de handlinger hun måske har haft i tankerne, hun skal straffes for, eller hvad er det?

Du har ingen grund til at beskylde hende for noget, hun tydeligvis ikke har gjort. Det er meget muligt, at du synes det er trist at jeg ser sådan på det - men jeg synes det er endnu mere trist, at du vil genere en, der ikke har gjort dig noget.

Selvom du ikke oplyser navn, så er det stadig på grænsen af injurier, når du beskylder en for noget, hun ikke har gjort. Du kan blive straffet for det, men hun kan ikke blive straffet for det du beskylder hende for at gøre. Jeg tror virkelig ikke det er værd for dig at gå videre med det - for der er altså intet at gå videre med. Du har ingen beviser på at hun har snydt dig, så lad den ligge.

Hvordan ville du have det, hvis du var i hendes sted? Hvis der rent faktisk var gået noget galt med pakken, og du så endelig fik den sendt, men alligevel blev beskyldt for at snyde, og modparten bliver ved med at genere dig? Jeg tror ærligtalt at jeg også ville blive lidt ubehagelig, hvis jeg var i hendes sted og blev beskyldt for at snyde på den måde.

• #56   12. jan 2014 smiley

• #58   12. jan 2014 Tina - Hvem siger, at hun har set det?

• #59   12. jan 2014 Tina J: Jeg ville personligt ikke skrive, hvis det var mig der blev udstillet.
    Hvis jeg vidste med mig selv at jeg ikke havde gjort noget forkert - så ville jeg lade personen skrive lige hvad de vil - så snart der så ville være noget strafbart - måtte politiet tage sig af det smiley Idet man ikke havde gjort noget forkert, er ens samvittighed ren..

• #60   12. jan 2014 TRINE R
    Nu er dét jo lige sådan at der er nogen bevist der sælger ting til små beløb og ved at de ikke bliver meldt for alt afhængig af hvilken politimand du anmelder til er der nogle der ikke vil bruge resurser på det, dét er trist da personen så får frit løb og hvis vi ikke holder sammen og bare trækker på skulderen og feks siger nu har jeg jo modtaget og så kan jeg jo være glad og min mund er lukket og personen kan fortsætte og næste tænker dét er surt og gør ikke mere ved det og hun får så ikke sine ting og siger hellere ikke noget til nogen og på den måde forsætter det.
    Jeg vil bare ikke lige finde mig i det og vil for eftertiden henvise til dette indlæg med den næste jeg handler med, så ved de Hvordan jeg reager hvis jeg ikke modtager min pakke inden for rimelig tid. Så er valget jo deres om de vil handle med mig.
    Så betragt hele indlægget for os som ikke vil finde os i at blive snydt og vil holde sammen for at stoppe dem der snyder os for mindre beløb end politiet vil tage sig af. ?

• #62   12. jan 2014 Ja du virker ikke særlig rar at handle med. Kommer pakken ikke på præcis den dato du vil have den skal komme, så går du totalt i selvsving.

Hun har ikke snydt dig. Du kan og må ikke gøre mere ved det, når du har fået din pakke. Det er ulovligt for dig at genere hende yderligere og anklage hende for at snyde, når hun ikke har snydt dig. Hvad hendes intentioner var ved vi intet som helst om, men hun kan ikke anklages på baggrund af evt. intentioner.

Hvad hun har gjort mod andre eller har i tankerne at gøre, ved vi heller ikke noget om. Og du kan heller ikke gøre noget ved det. Hvis du begynder at skrive til folk der vil handle med hende, at hun har snydt dig osv. så kan du blive dømt for injurier, og det er altså halvalvorligt. Hvis hun har snydt andre, så må de gøre noget ved det, men du kan og må ikke gøre mere ved det. Du må ikke generere hende på baggrund af noget hun faktisk ikke har gjort.

Det er fint at du gerne vil stoppe folk der snyder, men det her er altså ikke måden at gøre det på.

• #63   12. jan 2014 Cts , har du måske et forslag .....
    ang. At modtage en pakke er det ikke rimeligt at hun får sin 3 dage efter og jeg næste 1.1/4 måned efter .Og slet ikke når man siger at man poster den mandag.
    Der burde ikke gå mere end en uge som Max hvis der ikke er helligdag.
    Sjovt nok som sagen har taget en drejning efter jeg modtog pakken, uha hvor var jeg offeret og nu er jeg så blevet den skyldige.
    Og ang Non så modtog du jo tingene dog ikke i den stand du ønskede , så der burde tingene været returneret fra begge sider .
    Jeg er som ganske rar at handle med og man får det man har købt og i den stand der står og man kan få lige så mange billeder man ønsker inden køb, Så jeg forventer som bare det samme af jer jeg handler med og at aftalen om at tingen bliver afsendt den dag man siger ellers at man sender en SMS om at man har være forhindret og en ny dag aftales.
    Så nu gider jeg ikke bruge mere tid på jer jeg har kommunikeret med flere gange for vi har vær sit synspunkt og for min skyld skal i have lov til det.

• #65   12. jan 2014 Hyggestald - Uanset hvad, så har hun jo ikke snydt dig. Måske var det hendes intention til at starte med, men nu har du jo altså fået din pakke, og kan derfor heller ikke fortsat anklage hende for at snyde. For hun har jo ikke snydt dig.

Det er ligegyldigt hvor lang tid der burde gå eller hvad der er rimeligt. Pointen er, at hun faktisk ikke har gjort noget forkert, eftersom du har modtaget din pakke. Måske har hun forsøgt at snyde dig, måske gik der faktisk noget galt under afsendingen. Du ved det ikke, du gætter dig frem. Og dét er bestemt ikke rimeligt.

Ja, selvfølgelig har det ændret sig, nu hvor du bliver ved med at genere hende, uden grund. Du vil anklage hende for noget hun ikke har gjort, så nej, du er sgu ikke offer mere. Nu er du angriberen, det er DIG der vil gøre noget ulovligt nu. Baseret på noget du TROR. Det er sgu ikke fair. Havde du virkelig regnet med at folk ville bakke op om at du chikanerer en uskyldig pige? Ej.

Men gør du bare det, du skal bare være klar over hvilke konsekvenser dine handlinger kan få. Du kan blive straffet for injurier, hvis det her fortsætter og pigen anmelder dig. Det er altså lidt mere alvorligt end en for sent afsendt pakke. Jeg tror virkelig ikke det er værd for dig at fortsætte din uretmæssige chikanering af en tilsyneladende uskyldig pige. Jeg håber hun er mere forstående end du er, så er du måske heldig at hun ikke vil gå videre med det.

• #66   12. jan 2014 Nu har vi jo lige været genne jul og nytår, en tid hvor mange ting bliver forsinket, faktisk en hel del. Har tingene været sendt uden postnummer, ja så er de jo kommet tilbage, og så går der altså hurtig den tid, nu vi snakker jul og nytår. Jeg har lige ventet 14 dage på en pakke, havde den være sendt forkert, og kommer tilbage, så var der sikkert også endt med at gå tæt på en måned. Og ja stemningen vender da klart når du ikke længere er offer, men stadig selv tror du er. Du blev ikke snydt, du modtog dine ting meget sent. Længere er den jo reelt ikke.

Var jeg vedkommende der havde sendt, så havde jeg da heller ikke meldt mig på banen, ville da ikke lægge navn til en udhængning fyldt med ting der reelt ikke er sande. Og var jeg vedkommende og mistede købere på bekostning af TS her (som jo siger hun vil skrive til købere) ja så ville jeg straks melde TS for injurier.

Sorry TS, men som jeg ser og læser udviklingen af denne tråd, så vil jeg sige nej du er bestemt ikke behagelig at handle med, ville nødigt handle med dig. Og ja denne opførsel gør faktisk at jeg bliver tilbøjelig til at sige du ikke er et hak bedre en dem der snyder. Dem der snyder ødelægger handlerne for køber, og du, ja du ødelægger handler for sælger.

Kommentér på:
Snyt med gaven til min datter

Annonce