{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Bekymring for fremtid {{forumTopicSubject}}

Jeg er så utrolig bekymret. smiley
Jeg blev for over et halvt år siden (et år siden til april), sparket af en hest og har fået slemmer skader af det..
Nu skal jeg så til Aalborg og undersøges i hoved og røv (igen igen), for at se om en operation ville kunne hjælpe. Men men men.. Der kan være så store konsekvenser ved at blive opereret i ryggen. Hvis det ikke bliver bedre, så går jeg ud at mit gode skind. Jeg kan ikke klare de konstante smerter som jeg har dag ud og dag ind. Men hvis jeg skal sidde resten af mit liv i en kørestol?? smiley

Det eneste jeg egentlig mest tænker over er, hvad bliver der så af min hest? Kan jeg blive ved med at ride og hvis der sker mig noget værre, hvad så?? smiley

Havde brug for at ''fortælle'' det til nogen. Er helt færdig snart. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bekymring for fremtid
  • #1   16. dec 2013 Held og lykke smiley håber de kloge (mener nogen) læger kan hjælpe dig og få fjernet nogen forhåbentlig alle smerter så du igen kan leve et værdigt liv uden smerter og med hestene :')

• #2   17. dec 2013 du vælger selv, hvad der skal blive af din hest. smiley

Værste senarie: Du kan sagtens besøge hesten, HVIS du skulle ende i en kørestol, og så finde en part til ham, så han kan rides. Hvis din hest er stabil i hovedet.. findes der handicap sadler, så du også vil kunne ride smiley

Et bedste senarie: Din operation lykkes.. alt går som det skal og dine smerter forsvinder eller blir reduceret til et plan, hvor det kan takles. smiley og du kan ride så tit du har lyst smiley

der er gode og dårlige ting ved alt. det er en risiko at stå op om morgenen. men alt efter hvad lægerne siger.. så find en læge, du kan stole på og tale med. smiley

jeg håber at alt blir vel med din fremtid.. smiley
    sender dig en masse kærlige tanker..

• #3   17. dec 2013 Jeg får bare lige engang imellem et udfald, hvor jeg ikke tror på noget og bare er rigtig ked af.

• #4   17. dec 2013 AK: den følelse kender jeg godt. smiley har den næsten dagligt..
    har ikke lige en kur til det.. men for mig hjælper det at tale med min kæreste.. smiley

• #5   17. dec 2013 Det hjælper desværre ikke så meget for mig at tale med min kæreste. Han er næsten mere forvirret og bekymret end jeg selv er. smiley

• #6   17. dec 2013 ja okay.. smiley
    min kæreste er også lidt en ener.. ikke noget jeg bare siger fordi han er min kæreste, men fordi at han er det.. smiley
    Han ved altid hvad han skal sige. smiley

• #7   17. dec 2013 Det er dejligt når man har sådan en ved sin side smiley

• #8   17. dec 2013 Anne-Katrine, jeg kan godt forstå, at du er ked af det, forvirret og bange! Du står over for noget ukendt, som du ikke kender udfaldet af. Tilmed har du været ude for en alvorlig ulykke og lever med slemme smerter. Det ville gøre enhvers nerver temmelig tyndslidte!

Du er ung og har livet foran dig, så et liv med konstante smerter eller måske endda et liv i kørestol er rædselsfuldt og skræmmende at tænke på. Men der er også en mulighed for at operationen hjælper dig af med smerterne, så du kan leve et helt normalt liv, ellers ville lægerne ikke operere dig.

Snak om det med alle, der vil lytte! Snak, snak, snak, også selvom det er det samme, du siger igen og igen! Undersøg, om du kan få noget psykologhjælp eller spørg dine forældre om de vil sponsorere det, hvis du ikke selv har råd.

Hvis det værste skulle ske, at du ender i kørestol, så tænk på Stinna Tange Kaastrup, som er handicaprytter og er født uden ben. Det kan lade sig gøre at ride, selvom bentøjet ikke fungerer. Kan du ikke magte hesten hver dag, så er en sød part måske en løsning. Selvom det ser sort ud, så er der altid en løsning, selvom den ikke ligefrem er synlig for dig lige nu. Du KAN komme igennem det her og få et godt liv igen. Måske bliver det ikke det samme liv, som du havde før, men det kan lade sig gøre! smiley

Jeg ønsker dig alt held i hele verden med din operation og håber så inderligt for dig, at alt går vel! smiley

Kæmpe trøste-cyber-kram herfra! smiley

Kommentér på:
Bekymring for fremtid

Annonce