{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

ældre hest mangler energi {{forumTopicSubject}}

er der noget foder der kan gives en ældre hest så den har får mere energi. har en træt 20 årig der er sund og rask og hverken mangler huld eller ædelyst og lign, men hun skulle gerne have lidt kondi ,og overvejer noget foder der kan give mere energi på ældre heste. nogen der har gode erfaringer med noget til de gamle heste der er effektivt. smiley
tager hensyn til hendes alder men skulle gerne kunne lave lidt uden at virke helt flad smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ældre hest mangler energi
  • #1   7. nov 2013 Find et godt seniorfoder. Selvom hun er i god huld osv er det ikke sikkert at hun optager de vitaminer og mineraler hun skal. Foder til ældre heste er sammensat til at efterkomme den nedsatte optagelse af nødvendige ting. Selv bruger jeg hippolyt med stor succes, men der er mange andre gode alternativer.

• #2   7. nov 2013 Senior diet fra Brogaaden smiley kan varmt anbefales smiley

• #3   7. nov 2013 Vi bruger salvana musli sport til dem der skal have mere engeri eller salvana farvorit smiley det virker selv min rolige fjordhest bliver frisk af det smiley
    Og bruger det os til min jagthest , så den lige har det mere energi smiley

• #4   7. nov 2013 Sørg først og fremmest for at sammensætningen af hendes foderplan stemmer ovenens med det hun har brug for i forhold til det du vil bruge hende til og forlanger af hende. Det er ikke et spørgsmål om huld i det her tilfælde, men simpelthen om energisammensætningen er optimal. Får hun vitaminer nok? Min får, oveni dem i foderplanen, flydende B-vitamin fra Bluehorse hvilket jeg synes har en rigtig go effekt.

• #5   7. nov 2013 hun får pt Health boost fra pavo men der skal mere til for at hun får mere energi smiley

• #8   7. nov 2013 syntes hippolyts tiltaler mest da de heller ikke skal have så meget af gangen for at være dækket ind

Kommentér på:
ældre hest mangler energi

Annonce