{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Muledyret!
Muledyret!
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

Det er den! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Jeg fik lov af min far til at komme ud og prøve nogle heste som jeg måtte låne, med muligvis hensigt til køb, så var vi ude og prøve den her fantastiske hest som jeg har tabt mit hjerte fuldkommen til! Vi klingede super godt sammen! Men problemet er at min far ikke syntes at den er god nok. Den går nemlig og ryster vildt med hovedet men det er kun nede i det ene hjørne ellers er der intet.. Ved godt at det ville kunne blive et problem, men jeg ved det er den. Nogle der har en tanke eller to til hvordan jeg kan forklare min far at det er DEN hest som er den jeg passer godt med?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er den!
  • #1   5. nov 2013 Din far skal da ikke komme og sige, at den ikke er god nok - det kan han ikke vurdere. Det kan du kun selv! (:

• #2   5. nov 2013 det kan jo være at den ikke gør det hjemme ved dig hvis den kun gør det i et hjørne der.
    men ellers kan det jo være at der er noget galt med den. så hvis i skal købe den er en handelsundersøgelse nok rigtig vigtig
    held og lykke smiley

• Muledyret!
    Muledyret! Tilmeldt:
    sep 2013

#3   5. nov 2013 Sandra: Tak, det har du helt ret i! smiley

Melissa: Havde jeg også lidt i tankerne..

• #5   5. nov 2013 Bare få den tjekket grundigt i nakken og hoved! Har haft to heste igennem tjek, som rystede på hovedet og de gik ikke igennem fordi de havde to forskellige skader i nakken.

Men det burde ikke have en effekt på hvad den kan, som sådan. Det vigtigste når man køber hest er at rytter og hest harmonere! Ellers kommer man da aldrig videre smiley

• #6   5. nov 2013 Tit opfører dyr sig jo efter omgivelserne, det er os der skaber rammerne for det liv de lever, og dermed også os der skaber omstændighederne for deres opførsel - så derfor er det ikke sikker at den vil opføre sig på samme måde, når den kommer hjem til dig. Jeg tænker i hvert fald at hvis det kun er i ét hjørne den gør det, så må det jo være en reaktion på et eller andet der er der.

Men en handelsundersøgelse vil nok en god idé som de andre siger, og måske er det også en idé at prøve den et par gange mere, evt. på tur og se om den også gør det der. Find ud af om det er et generelt problem hos den, eller kun noget den gør et bestemt sted smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #8   5. nov 2013 Er det den første, i har været ude at kigge på? smiley

• #10   5. nov 2013 Sig det til din far på en rar måde smiley

• Muledyret!
    Muledyret! Tilmeldt:
    sep 2013

#11   5. nov 2013 Tusind tak til alle for svar! Jeg vil snakke lidt med min far, både med handelsundersøgelse og muligvis at få den på prøve! smiley

• #12   5. nov 2013 Bare sig det som det er?
    Er selv faldet for en 1 1/2 års, og min far forstod intet!
    Han blev ved med at spørge hvad jeg ville med en hest jeg ikke kan ride. Men jeg har hele tiden bare vidst det skulle være den! I søndags var vi så på fyn og i jylland for at se på tre heste. Den var en af dem. Jeg har hver gang sagt at jeg bare vidste at det skulle være den, og han begynder at forstå mig smiley
    I dag begyndte han selv at snakke om hvordan alle fire heste skulle stå( vi har to små, og min søster skal nok også have en af dem vi prøvede) og fortalte at min faster har tilbudt at køre, da min far ikke har kørekort til hestetrailer smiley
    Det kan sagtens lade sig gøre! smiley

• #13   5. nov 2013 Hvis du kan føle, at det er den rigtige, så er det, det. Men måske skulle du også prøve et par andre heste, det er dumt at forelske sig i den første. Da der kan være skjulte fejl. Men som sagt, hvis du er 100 % sikker, så vær lige glad hvad din far siger. Det kan trænes væk, ved hjælp af undervisning smiley .

• #15   5. nov 2013 Den hest jeg skal til, at passe. Han gør også det der, hvis du laver klikkerøvelser, men det er fordi han synes det er sjovt, så han vil hele tiden lave mere smiley

• #16   5. nov 2013 Holder også med din far smiley
    Når man endelig skal ud og bruge masser af penge tid kræfter osv på en hest hvorfor så "nøjes" hvis man kan få bedre? smiley jeg vil personligt aldrig købe en hest der slår med hovedet... Ligesom jeg ikke vil købe en springhest der stopper når jeg prøver den? Det er der jo ligesom ingen grund til! smiley
    Så ja jeg ville nok ikke købe den..

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #17   6. nov 2013 Personligt har jeg mange gange fortrudt, at jeg valgte den første og den bedste. Den er selvfølgelig stadig en fin hest, men det ærgrer mig stadig, her 4 år efter, at det skulle gå så stærkt det hele og at jeg derfor endte med en hest, der slet ikke passede til mig. smiley

Kommentér på:
Det er den!

Annonce