{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

-- Det er det med den lænd ;( {{forumTopicSubject}}

jeg har tidliger fået a vide at jeg har hypermobil ryg/lænd/hofter.. fik a vide at jeg ikke måtte ride i 9 måneder ;O!,. men efter super bedring, måtte jeg lidt, men stoppe, vis jeg fik ondt..

det er nu et år siden, og det har været i perioder hvor det har været kanon hårdt ved mig..!

sidst vi red en lang tur mest med skridt og trav, fik jeg bare SÅ ONDT! a jeg knap ku skridte på hesten resten a vejen hjem ;( nu spørger jeg ger HG, hvad er bedst for mig når jeg har sådan en lænd?..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  -- Det er det med den lænd ;(
  • #3   6. okt 2010 hvad med et lændebælte? det kunne måske hjælpe

• #4   6. okt 2010 prøv at få en henvisning til en fysioterapeut eller kiopraktor! der har jeg selv fået meget hjælp til min ryg, som også er lidt øv af og til! har fået nogle super øvelser og de hjælper virkelig!
    min fysioterapeut anbefalede mig til at starte til pilates (ja, det lyder kedeligt) og det har virkelig været godt! jeg har fået mange flere muskler i ryggen og kan holde til meget mere end før. og det er faktisk ikke så kedeligt som det lyder!
    God bedreig og pøj pøj med det!!

• #5   6. okt 2010 Jeg vil i hvert fald fraråde dig ture, fordi det faktisk er noget af det der er hårdest ved ryggen. Jeg får også ofte ondt i lænd og hofter efter en skridttur, men rider uden problem dressur en times tid dagligt. Hvis jeg var dig ville jeg få henvisning til en fysioterapeut som Ditte C siger, og få et træningsprogram til at styrke lænden.
    Ridemæssigt, ville jeg være særligt opmærksom på at genoptræning er en nødvendighed. Læg ud med at ride måske et kvarter eller 20 minutter i skridt og trav og øg intervallerne efterhånden som du bliver stærkere. smiley

• #6   6. okt 2010 tak alle,. har båbe været ved kiopraktor og fys og massør,. røngen på søgehuset mm,. men de mener ikke de kan gøre mere.. somme tider mister jeg føgelsen, i benene prg a lænden og hofterne.. noget nerve haløj ;/

• #8   7. okt 2010 tak,. jaa sys godt nok det er trist >;(

• #10   8. okt 2010 det sant,. men det svært a leve med, når man konstant har ondt, både i hofter, lænd og ben,. kan somme tider ikke sove i vores seng, fordi jeg bliver helt lam i hofterne og det gør nas ;/

Kommentér på:
-- Det er det med den lænd ;(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce