{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Opstaldnings pris??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Hvad vil i mene er rimeligt pris for opstaldning?

Det er en super lækker stald, stor og lys, dejlige store nye bokse.
Der folde og masser af fold tid, og en ridebane.
På Sydsjælland smiley

Hvad ville i mene at det koster for én boks med halm, uden wrap/hø inkluderet?
Med wrap/hø inkluderet i prisen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldnings pris???
  • #2   31. okt 2013 jeg vil mene 1000-1500 kr mdr. uden hø/wrap når der ikke er ridehal smiley

Det er prisen heromkring og den synes jeg er overkommelig.
    Jeg ved ikke hvad hø/wrap koster men tænker +300 mdr smiley

• #3   31. okt 2013 Vil mene 1000 - 1200 uden hø/ wrap, hvis der ikke er vagter smiley

• #4   31. okt 2013 du skal først regne ud hvad udgifter du har for en opstalder smiley det er ikke kun foder, halm osv, men også el, ekstra vand, ekstra forsikringer osv

du skal også huske at sætte prisen efter hvis hesten ødelægge hegn, krybber (general vedligehold) altså sådan at der er lidt penge til slid osv smiley

der kommer jo også ekstra mødding som koster at få kørt væk/ud på markerne

og hvad er med i prisen af ydelser? ind/udluk, skiftning af dækner, gamacher på fold, fodring, muge/strø?

og hvad er faciliterne? hvor god er ridebanen? er der opvarmet sadelrum? rytterstue? hvor gode er foldene? er der ordenlig vinterfolde? osv

• #5   31. okt 2013 Ja står et sted hvor de har præcis det du beskriv + ridehus
    Og jeg giver 1200;)

• #6   31. okt 2013 altså jeg kører selv møg ud smiley
    der vil nok blive nogle vagter når vi kommer hen mod februar, men ellers vil der nok være fodring, udlukning, og jeg kan da godt skifte et dækken hvis det skulle være smiley
    Men det kommer jo også an på hvad folk har brug for og mulighed for, måske vil man selv lukke ind og ud, og hesten går måske ikke med dækken

jeg tænker også omkring 1000-1100 uden wrap og 1200-1300 med wrap smiley

• #7   31. okt 2013 Jeg tager 1000 kr for halm hø og ridehus. På Fyn.

• #8   31. okt 2013 Jeg ville aldrig give 1300 kr. for at stå et sted uden ridehus.

Jeg ville give 1000 kr. for at stå det sted du beskriver - inklusiv grovfoder.

• #9   31. okt 2013 Jeg tager 700 kr for opstaldning og de får følgende:
    Ridebane som ikke fryser om vinteren, og næsten aldrig er våd. Kan altid rides på.
    Lys på banen
    Ubegrænset mængde halm og hø
    Foder efter behov
    Gode turmuligheder
    Store bokse
    Ingen staldvagter, da jeg ordner alt
    Jeg skifter dækken hver morgen og aften
    Kæmpe folde både vinter og sommer, samt omlægning af foldene så de hele tiden har græs
    Stråfoder på foldene om vinteren.
    Vi afbenyttelse af traileren
    Og ja, det var vidst det. Så jeg synes ikke du kan tage for meget for det må jeg nok indrømme. Måske 900 kr.

• #10   31. okt 2013 Puha! Det billigt.
    ville ønske det var samme pris klasse i Nordsjælland så man ikke skulle betale 3500 kr uden et ridehus, mugning, og stald vagter...

• #11   31. okt 2013 Ballonfisken: wow! det var sgu billigt

Jeg har selv haft min hest opstaldet i et par måneder et sted, der gav jeg 1500-1600 kr.
    ab libitum grovfoder, halm, boks, folde, ridebane, roundpen, ovalbane, og lille skod ridehus smiley
    og så havde man staldvagter på en turnus ordning, 1 uge ad gangen hver 3-4 uge
    plus 600 kr. om måneden for foder

• #12   31. okt 2013 Jeg giver 1800 for opstaldning med fuldpas, der er ridebane, ridehus, skov tæt på, og søde og hjælpsomme mennesker smiley Det er i nordsjælland smiley

• #13   31. okt 2013 Jeg tror så også meget af det er fordi jeg bor på Fynsland - det er jo ret småt smiley

• #14   31. okt 2013 på mors i nordjylland er det omkring 1200 for det du beskriver inkl wrap

hvis der også er ridehal er det omkring 1500

begge steder skal man jo så selv have foder, også er det uden undervisning smiley derudover skiftes man til at have vagter med foldud og indluk osv og der bliver ikke skiftet dækner eller andet medmindre man selv gør det smiley

Kommentér på:
Opstaldnings pris???

Annonce