{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kieffer sadler.
  • #1   9. okt 2013 Wien og lech er samme sadel.. Den eneste forskel er, at Wien har indvendige knæstøtter og lech har udvendige.. Størrelse på støtte er den samme..

• #3   9. okt 2013 Kvaliteten er jo ens, men prøv dem smiley

• #4   9. okt 2013 De 3 nævnte modeller er gamle modeller. Jeg tror ikke, Marzog-modellen laves mere. De andre to gør. Kvaliteten er den samme uanset model, så det er jo smag og behag, hvad man bedst kan lide.

Kieffer er ganske udmærket i kvalitet osv ift pris. Dog synes jeg, at de nyere modeller/produktioner er at foretrække.

• #5   9. okt 2013 I min verden er de tre du nævner - same/same /same, på mange måder, de har alle minimal knæstøtte; lech fåes dog i to modeller hvor den ene model har lidt mere støtte der, hvis man er til sadler uden knæstøtte synes jeg lech er den bedste af de tre, værd at nævne er også at lige de tre modeller er svære at sælge igen og derfor får man ikke meget for de modeller, omvendt er de billige at købe og sadlerne jo ikke ringere af at ride i bare fordi mange i dag vil have mere knæstøtte. Selv er jeg til kieffer action, den har kæmpe knæstøtte og jeg føler mig bare hjemme og tryg i den sadel selv under en skovtur.

• #8   9. okt 2013 Det afhænger nu også af sadlens alder. En kieffer Lech fra 1992, har jo ikke samme blødhed og komfort som en kieffer Lech fra 2012.

I min verden er Marzog-modellen den ringeste af de tre nævnte.

• #9   9. okt 2013 har været glad for min kieffer legh profi, med ekstra dyb sæde. Har valgt at sætte den til salg fordi jeg er gået over til akademisk og den bare hænger.

Kommentér på:
kieffer sadler.

Annonce