{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

7 mdr drægtig - hvordan ser maven ud? {{forumTopicSubject}}

hejsa

vi har en skummel mistanke om at vores shetter hoppe er i fol.. meget uplanlagt smiley .. er der nogen der ligger inde med en 7 mdrs drægtig hoppe, og har billeder af maven?
hvordan den ligger i forhold til en fedt mave.. så jeg kan se om jeg ser syner smiley

lyder måske lidt dumt, men er nødt til at se en anden inden det fiser ind i mit hoved!! ..
skal jo alligevel ha dr dyr ud, men det varer lige 14 dage, og vil liiiige lave en hurtig mistanke afkræftning/bekræftning smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  7 mdr drægtig - hvordan ser maven ud?
  • #1   28. apr 2011 Det er MEGET forskelligt hvordan de drægtige shettere ser ud. Nogle kan vi slet ikke se det på, før de er omkring 10 mdr henne... andre får tydelig følmave betydeligt tidligere.

Så du kan ikke sammenligne.... Jeg har et fotoalbum med min Zilver der er drægtig, men der er hun 10 mdr henne. Sådan ser nogle af de ældre avlshopper dog også ud når de er 7-8 mdr henne.

smiley

• #2   28. apr 2011 tak for kig smiley .. ikke fordi det beroligede mig særlig meget smiley (smuk hoppe du har der smiley )

ih altså, håber virkelig ikke hun er drægtig.. den lille er jo kun 3 år.. suk..
    hmm kan en shetter blive tyk udelukkende på maven? og fint slank på for og bag part?

• #3   28. apr 2011 Ja vis de har orm smiley

Kommentér på:
7 mdr drægtig - hvordan ser maven ud?

Annonce