{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Rød OLH hingst {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Ville I nogensinde bruge en RØD oldenborg hingst til jeres oldenborg hopper?

Har flere gange fået at vide at jeg lige så godt kan lade være med at tilmelde min hingst til kåring her i februar.

Så nu vil jeg høre, er der nogle af jer der overhovedet ville tænke over det, eller ville farven afskrække jer?

God aften herfra!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rød OLH hingst
  • #2   5. jan 2011 TAK! endelig en der er positiv over det!
    mener også selv at han har meget at byde på, og han er fantastisk flot! smiley
    men det mener alle vel om deres heste smiley

• #3   5. jan 2011 Kig min Linette, hun er godt nok hoppe, men hun er rød og fik tildelt Bronze medalje ved eliteskuet med 9 i helhed..

Tror kun det ville være sundt med noget nyt i den 'Gamle Stolte' oldenborgavl, hvor alt skal være mørkebrunt og sort.. smiley

• #4   5. jan 2011 Men basse er efter en rød hingst, - men han har dog ikke lavet så mange føl. Men ja prøv da, du får ihvertfald ikke positive resultater ved ikke at gøre det :o)

• #6   5. jan 2011 Hvis det en god nok hingst er farven ligegyldig om den så var blå smiley

• #7   7. jan 2011 i min verden er en rød oldenborger en fejlfarve.

Nej jeg ville aldrig bruge en rød oldenborger hingst, men det er nok bare en gammel skrøne at man holder sig til racen
    hvis hingsten kan blive godkendt til avl, så har den jo noget godt og byde på, og det må være det der er afgørende, jeg ville personligt bare ikke selv avle efter og få et rødt føl, da jeg selv har erfaring med at de røde føl er svære og sælge som de sort/brune føl.

• #8   24. jan 2011 Som der netop citere, at en god hest ingen bestemt farve har, er lige præcis sådan det er.
    Jeg syntes man er slem til nogen gange også dunke dem der eks. skimmel.
    Det har da for søren intet at gøre, det drejer som at hingsten har et godt ekstriøre og en rigtig god bevægelse. Et godt fundament på lemmerne.

Som jeg skrev til et andet indlæg trådstarter har startet, så syntes jeg hun skal gøre det. Det gælder om at hingstebassen er rigtig godt forberedt inden fremstilling, så kan du ikke gøre mere.

Mvh. Lotte

Kommentér på:
Rød OLH hingst

Annonce