519 visninger
|
Oprettet:
avls emne??? {{forumTopicSubject}}
hmm, tror i at Bellstar kunne være et godt avlsemne, altså ikke sådan vildt seriøst, bare hobby avl???
altså nu ved jeg jo godt i ikke kender hende personligt, men sådan udseende og sådan, tror i så det ville være helt dumt???
jan 2005
Følger: 129 Følgere: 129 Heste: 11 Emner: 107 Svar: 1.064
Ja du kan da sagtens bruge Bellstar i avl.. men ville da råde dig at bruge en traver til far. da kan du tene lidt på afkommet. hvis du bruger en annen hingst på hende vil det ikke komme til at blive værd så meget om du vil af med det. det havde været noget andet om hun var dv eller noget andet, men travere giver desværre lidt særegen trav og det er ikke altid lige ønsket hos dressur ryttere. Men som en sprang hest så ville det da ikke være dumt.. Havde du en hingst i tankerne?
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.226
der er bare det at hun er syet sammen, så jeg ville lige høre mere erfarne avlere, om hun ville kunne gøre det, inden jeg vil bruge penge på dyrlæge, så hun kunne blive åbnet. men er der nogen der har et forslag til hingst, så vil jeg da meget gerne høre det..
jan 2005
Følger: 129 Følgere: 129 Heste: 11 Emner: 107 Svar: 1.064
Det er mangen gode hingste til en ikke så alt for mange penge.. gå ind på.. (link fjernet)
der finner du alle de godkjente hingstene..
avls emne???