{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  avls emne???
  • #1   30. jan 2006 Hej
    Ja du kan da sagtens bruge Bellstar i avl.. men ville da råde dig at bruge en traver til far. da kan du tene lidt på afkommet. hvis du bruger en annen hingst på hende vil det ikke komme til at blive værd så meget om du vil af med det. det havde været noget andet om hun var dv eller noget andet, men travere giver desværre lidt særegen trav og det er ikke altid lige ønsket hos dressur ryttere. Men som en sprang hest så ville det da ikke være dumt.. Havde du en hingst i tankerne?

• #2   30. jan 2006 nej ikke en speciel, jeg ville også helst, have en traver hingst, da jeg jo selvfølgelig helst vil have papirer på føllet, og det er også den race jeg er bedst til.
    der er bare det at hun er syet sammen, så jeg ville lige høre mere erfarne avlere, om hun ville kunne gøre det, inden jeg vil bruge penge på dyrlæge, så hun kunne blive åbnet. men er der nogen der har et forslag til hingst, så vil jeg da meget gerne høre det..

• #3   30. jan 2006 Ang gensyede hopper så er det da fuldt muligt at bedække, men snakk med dyrlægen ang det..
    Det er mangen gode hingste til en ikke så alt for mange penge.. gå ind på.. (link fjernet)
    der finner du alle de godkjente hingstene..

Kommentér på:
avls emne???

Annonce