Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestehold for pony. Hvor dyrt?
  • #1   24. jul 2009 kommer meget an på hvor i landet du er smiley

• #2   24. jul 2009 Fyn smiley Nordfyn smiley

• #3   24. jul 2009 Altså pt. koster min 1000 kr. om måneden, for opstaldning. Men fra den 1. august kommer han til at koste 1525 kr. om måneden med foder og så videre. Mor betaler forsikring (under vores husstandsforsikring), dyrlægen ser vi ikke meget til og heller ikke til smeden, da min har utrolig gode hove og selv ordner dem utrolig meget.

• #4   24. jul 2009 og hvad den spiser er også meget individuelt fra pony til pony og hvilket kvalitet man vil fodre med, hvor meget og hvad den bliver brugt til har også en indflydelse..

• #5   24. jul 2009 Det kommer an på meget, min New forest spiser mere korn end min ridelæres palomin hest p 165 og Anton er 145. så det er meget forskelligt fra hest til hest og hvor den står opstaldet, hvad den bliver brugt til hvor meget den skal forskires for og hvilke foder og stå foder man bruger.

• #7   24. jul 2009 Er 1.800 kr. dyrt for opstaldning? Det er for pony, og er inkl. halm, udmugning og 3 gange foder dagligt.

For 2.050 kr. er ind og udlukning også inkluderet.

For 2,350 er halm, udmugning, 3 x foder dagligt, ind og udlukning + wraphø inkluderet.

Lyder det helt galt?

• #8   24. jul 2009 Får min 1'er fik jeg ALT undtagen dyrlæge+smed for 2150

Smed fik hun hver 8. uge og der gav jeg 1000 for 4 sko med mordaxhuller
    Dyrlæge ved jeg ikke, hun var aldrig syg, og vacc og tænder kan jeg ikke huske

• #9   24. jul 2009 Jeg synes det er dyrt de priser du oplyser. Det kan sagtens gøres billigere.

• #10   24. jul 2009
    Tror hvis jeg regner sammen på fodder,smed,dyrlæge,forsikring hmm så bliver det nok godt 700kr pr md

Min pony står hjemme vi laver selv wrap,hø. Halm billigt og fodet meget billigt..

• kylle k
    kylle k Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #11   24. jul 2009 Jeg gir næsten 4500 i mdr.
    det er med ridehus, foder og ind og udlukning. derudover kommer der forsikring, dyrlæge, kiroprakter, smed (min går desværre med specialsko), ekstra foder, da han skal have noget tilskud.

• #12   24. jul 2009 jeg giver 1700,- på mit opstaldningssted. der er halm, foder, ind + udlukning, GODE folde året rundt, ridehus og 2 GODE ridebaner, fri heste-solarie og varmt vand i vandspiltovet. Så synes det er meget dyrt det du betaler.

• #13   24. jul 2009 Da jeg havde Daisi opstaldet (144cm, fjordhest) kostede opstaldning det ene sted 750 incl. 3*fodring (med foder jeg selv købte), 2 pakker spåner, banekort til ridehus, luftefold og 1 skive halm dagligt..

Hø/wrap gav jeg ca. 100-130kr for om måneden, smeden gav jeg 200 hver 5 måned, vaccine og ormetjek/behandling, foder ca. 200kr. mdr.
    men pga. at hun maks kom på fold 3 timer dagligt flyttede jeg.

Det andet sted gav jeg 1100 incl. foder og fodring * dagligt, udlukning kl. 6 om morgenen, halm, udmugning, opvarmet sadelrum, ridebane og roundpen (udendørs), rimelige folde og indlukning 5 dage om ugen (de sidste 2 skulle jeg lukke heste ind fra den fold min hest gik på)

Hø/wrap gav jeg ca. 100-130kr. om måneden for og smed 200 hver 5 måned, dyrlæge kun vaccine, opstaldnings sted betalte ormetjek for hele stalden, men behandlingen fik vi selv regning på..

• #14   24. jul 2009 RORK: Er det også dyrt når der så er 2 ridehuse (et stort, og et mellem) + udendørsridebane?

• #16   24. jul 2009 hvor min står gir jeg 1700 for HEST med foder hø halm udmudning ind og ud lukning

og det koster 1500 for 1´ER PONY

så syndes de priser er fuldstændige vilde du nævner

• #17   24. jul 2009 og der err ridehus dressurbane
    springbane gode tur muligheder og undervisning på stedet

• #18   25. jul 2009 der er også undervisning her, og så er der tur muligheder til både by og skov. Der er også en tur forbi en golfbane, hvor der er en virkelig god galop/jorde mulighed smiley

Kommentér på:
Hestehold for pony. Hvor dyrt?

Annonce