244 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Det er meget svært Det er meget svært

Jeg har ikke nok tid til min hest pegasus så min mor vil sælge ham og så for jeg et føl... Men jeg vil hvikelig gerne beholde ham... Han er jo så sød... Men livsfarlig.. Han har sparket mig 2 gange uden nogen grund?

Håber i finder et svar... Knus annelie smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er meget svært
  • #1   1. aug 2005 Kan godt forstå din mor.. men et føl kræver tid.. og der vare jo længe inden du kommer til og kunne ride på det..

• #2   1. aug 2005 Et føl kræver mindst lig så meget tid som en ride hest.. <Hvis ikk det blir opdraget ordenlig fra lille a, er det ikk sikkert a det kommer til a gå så godt senere hen smiley heh..
    Du kunne leje ham ud, eller finde en der ville ride og passe ham, hvis du virkelig ikk vil a med ham? (: eller selv finder noget andet af ride et par dage om ugen hvis man self var intereseret ? (:

håber det gav lidt a tænke over.. for det er sku en svær beslutning,!! Held og lykke smiley

• #3   1. aug 2005 Jamen.... et føl skal jeg jo bare strigle og kæle lidt mede...? Men pegasus er jo svær...

• #4   1. aug 2005 jaah, men du ku ikk prøve a få en voksen til a hjælpe med a se hvorfor han gør som han gør, eller har i ham hjemme?

• #5   1. aug 2005 en hest gør ikke noget uden grund.. så måske mangler den pegasus også lidt opdragelse..

en føl bliver også til en hest ret hurtigt og den kan blive mindst lige så farlig hvis ikke man ved hvad man skal gøre...

..så jeg ville også se at få hjælp til pegasus i stedet... et føl vil ihvertfald ikke være bedre...

• #6   5. sep 2005 Hvorfor låner du ham ikke ud til en der kan opdrage lidt på ham.. Måske give forkøbsret på ham hvis du senere vil sælge ham.
    Hvis du ikke har så meget tid bliver dit føl lige så svært som din hest du har du..og det er jo skruen uden ende.
    Jeg ved at en healer/hestevisker/kropsprog altid ville hjælpe..
    Sys pegasus fortjener lidt hjælp, han har jo stadig kærligheden fra dig.

Kommentér på:
Det er meget svært

Annonce