Mens vi venter....... {{forumTopicSubject}}
De sidste 14 dage er der flere gange daglig blevet tjekket yver, og adfærd mm. Nu er hun "gået over tid" og der er endnu ikke sket noget .. suk.. Det er næsten som da jeg selv skulle have barn, gik og ventede på at fødslen ville starte. Min familie er endda begyndt at ringe for at høre om der er kommet føl, men nej.
Er der andre som er lige så utålmodige som jeg er, og som er spændt som et barn på den forestående foling.
Vi har allerede fået et føl, som kom et par dage før termin, så det var jo dejligt. nu er der bare vores anden hoppe (som selv er født her) som skal nedkomme med et føl efter en Andalusier. Hun er selv en blanding af en fjordhest og New forest, så det er jo lidt af en sjov blanding, men hvor er det bare for spændende....
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
Der er 4 hopper der er i fol der hvor Rony står ..
DV'en er gået over tid, den skulle ha' folet sidste tirsdag, den har ikke engang sat yver endnu mener jeg o.O
Så er der 2 shetlændere, den ene vidste vi ikke var i fol, men har sat yver og er blød som gele. Den anden er kugle rund og har vist sat yver og er også blød som gele
Og til sidst er der en fuldblod, den har vist først termin midt i maj
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 36
Hendes mor er til at regne med.. Begge de gange hun er blevet bedækket, kunne vi tage sidste bedækningsdag og hun folede på den beregnede terminsdag - lækkert. Men hendes datter har tilsyneladende ikke helt den samme stabilitet eller så kan hun bare ikke regne eller tælle...
mar 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 1.291
apr 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 10 Emner: 99 Svar: 686
har en hoppe mere som kommer her d. 11 maj bliver også spænenende og den sidste kommer så i juni(:
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 36
Mens vi venter.......