{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Er det nu? {{forumTopicSubject}}

Hej derude. Jeg købte sidste år en lille shetlænder hoppe, der skulle være ifolet, og det er der vist heller ikke tvivl om. Men jeg kender jo ikke terminsdatoen og hvordan hun plejer at være ved foling. Hun begyndte at sætte yver for 14 dage siden og imorges var det pænt stort, her til aften hvor de er kommet ind er det væsentlig meget større og hun er blød som smør over krydset, der er ingen tegn på vokspropper. Hvad siger i? Er det ved at være tid til at tjekke hende regelmæssigt, uden at forstyrre selvfølgelig....
Håber der er nogen der kan hjælpe..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det nu?
  • #1   18. apr 2008 det kunne godt lyde som om det sker snart. Ikke alle heste får vokspropper

• #2   18. apr 2008 Er hun mere urolig end ellers?? Det plejer at være et godt prajlemærke..

• #3   18. apr 2008 Nu er hun jo min lille nullegris, men indenfor de sidste par måneder er begyndt og gå mere for sig selv. Hendes appetit fejler ikke det fjernest, det ville den nu heller ikke gøre om hun så fik amputeret hovedet. Tak for svar, jeg lunter over og kigger til hende kl 22.

• #4   19. apr 2008 Hej min hoppe fik føl i tirsdags om aftenen kl 23.20. Om morgenen der havde hun meget stort yver med vokspropper på og så er der nogen som siger inden for 2 døgn, men hun folede jo så ca 14 timer senere.

• #5   22. apr 2008 Er hun rød mellem kønslæberne? (eller hvad man kalder det ved heste :b) Og patterne plejer at blive så store så man er lige ved at tro de sprínger. Selv patvorterne skal være helt udspilede smiley Det har de i hvert fald været ved vores hoppe.

• #6   23. apr 2008 Nej, det er hun ikke. Og faktisk syntes jeg det er gået lidt i sig selv, men kan det passe?
    Hun ligger mere ned end hun plejer, appetiten fejler stadig ikke noget, hun har stadig hævet yver, men det er ikke sprængfærdigt, så jeg tror bare jeg skal væbne mig med tålmodighed, men det er godt nok svært....

• #7   23. apr 2008 Ja så tror jeg lige der går et par dage endnu.. Ved selv hvor svært det er at vente, og især når man ikke ved terminen smiley

• #8   24. apr 2008 Så er der lidt ændring igen, her til morgen står hun med kæmpe yver og små gule vokspropper og hun tisser i tide og utide( jeg har aldrig set hende tisse før). Så mon ikke jeg inden for i hvert fald det næste halve år får set hvad hun gemmer på;).

• #9   24. apr 2008 Hej nå nu bliver det spændende om du får føl i løbet af aftenen eller natten, man plejer at sige at når der kommer vokspropper på går der max 48 timer, men min hoppe folede om aftenen kl 23.20

Kommentér på:
Er det nu?

Annonce