959 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

nu er det nu! nu er det nu!

hejsa.
Jeg er begyndt på berider udd. her i sommers, og har jeg overvejet lidt frem og tilbage om jeg skulle begynde at tage heste i ridning.
- har før skrevet et emne herinde om hvornår jeg kunne begynde.. og der fik jeg afvide at det kunne jeg når folk ville betale.

så tror det er ved at være tid til det smiley

- hvis du evt vil vide mere så skriv PB.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu er det nu!
  • #1   16. okt 2011 du er 16 år, ja jeg ville nok vente med at booke dig, til du har noget eksamen i hus, og ikke bare det der kursus.

• #2   16. okt 2011 det er ikke et kursus smiley det er en uddannelse..
    - og selvom jeg er 16 så er jeg rimelig ansvarsbevidst smiley

• #3   16. okt 2011 det er jeg ikke i tvivl om, men du kan endnu ikke fremlægge nogen eksamens karakterer, og det er et stort ansvar at tage sig af andres heste.
    kender en der har taget grundkurset, og hun kan ikke engang læsse sine egne heste i en trailer.

• #4   16. okt 2011 det ved jeg godt at jeg ikke kan, og det irritere mig virkelig også. kan bare ikke gøre så meget ved det.
    og et minus mere ved at jeg ikke er 18 er at de fleste gerne vil have en kontrakt på, og det kan jeg ikke skrive under på, hvis du forstår? smiley
    - har dog meget stor forældre opbakning.

altså, det ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til..

• #5   16. okt 2011 Man skal da være minimum 17 år for at starte på den uddannelse? smiley

• #6   16. okt 2011 Jeg ville vente til du er 18 år (:
    Dels fordi så er du myndig til at skrive under på kontrakt, og så har du mere erfaring fra uddannelse.
    Og så af personlige mening ville jeg ikke sende min hest til en under 18 som jeg ikke selv kendte (:
    Men der er nok nogen der er ligeglad (:

• #7   16. okt 2011 Ulla: er stadig kun på grundforløb så det kan jeg ikke (:

Natasja: nej, du skal bare være fyldt 17 inden optagelsesprøven. det er også derfor jeg først er færdig med grundforløbet til sommer. smiley

Dacapo: det er der delte meninger om smiley

• #8   16. okt 2011 Nåår, okay. Undrede mig også lige lidt. smiley
    Ved du noget om om de gerne ser man er en hvis højde? smiley

• #9   16. okt 2011 har berider osv ikke oss en forsikring hvis nu der skulle ske noget med ens hest ? smiley

Undskyld jeg skriver i dit• Lyngsøe •, kom bar lige til at tænke på det smiley

• #10   16. okt 2011 Natasja: hehe, gjorder jeg også selv til at starte med.. altså de ser MEGET på om du er overvægtigt. De ser helst at man har en atletisk krop (altså at man er tynd) og at man er i god form og er smidig. smiley jeg er ikke selv særlig høj, sidst jeg målte mig var jeg 1,64 ca., så tror ikke det betyder så meget. smiley

Louise: jeg ved det faktisk ikke. smiley

• #11   16. okt 2011 Okay, jeg overvejer nemlig selv med berider uddannelsen, men jeg er kun 158, og jeg tænker så lidt om de ku se det som en ulempe, men jeg er normal af bygning, men har muskelmasse, og jeg vejer normal vægt? smiley

• #12   16. okt 2011 ville mene at du godt kunne gå igennem optagelsesprøven, men er ikke sikker (: ved ikke engang om jeg selv kan komme igennem. har fået afvide at de er virkelig hårde, og de disser en på alt de overhovedet kan finde af dårlige ting.
    - ved ikk om du har hørt om hende der ikke bestod optagelsesprøven fordi hun var ''for tyk'' ? det sagde de til hende..

• #13   16. okt 2011 Nej det har jeg ikke lige hørt om smiley
    men ja, jeg har også hørt at de er benhårde.
    jeg har været i berider praktik i 1 uge, og der fik jeg også fortalt at det ikke er mange der går videre desværre.
    Men hende som der sådan var min ''chef'' i den uge var en som var i gang med sit 3 år af uddannelsen, og hun havde nogenlunde samme str. som mig. smiley
    Men hvis de syntes sådan en som mig der er normal, skulle være ''for tyk'' så ville jeg godt nok blive overrasket. smiley
    bygningsmæssigt ville jeg da mene det ville være bedre at være normal end tynd, for så burde man da mene at man ville kunne holde til mere men ja. smiley
    mange i hestebranchen er sygt tynde syntes jeg, især fyrene. smiley

• #14   16. okt 2011 det er rigtigt nok hvad hun siger, det er sindssygt svært at komme igennem optagelsesprøven smiley
    man ved aldrig hvad de kan finde på at sige smiley - jeg er mest bange for at de kommentere mine ben smiley !
    - tja, det er der delte meninger om, alt efter hvordan man ser sig selv (hvis du ved hvad jeg mener?)
    de der fyre, de ligner altså skeleter næsten hele bundtet smiley - men de er mega flinke.

• #15   16. okt 2011 haha ja det har du ret i, og ved godt hvad du mener. smiley
    altså jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville være bange for at du skulle sige til mig? smiley
    at jeg var for lille ihvertfald, men mine ben er i det mindste en del længere end min overkrop, så det vel kun godt nok? smiley
    men ja, det jo svært..... smiley hestebranchen er en hård branche xD

• #16   16. okt 2011 du = de*

• #17   16. okt 2011 min overkrop er lidt længere end mine ben, smiley såé..
    hestebranchen er en snobbet branche, men man får nogle ekstremt gode bekendt skaber og venskaber ud af det smiley !

• #18   16. okt 2011 det rigtigt ! smiley

• #19   16. okt 2011 Hmm hvis jeg sku sende mine hest i ridning, ville jeg se beviser for hvad du ku ride? - intet ond, men det er jo ikke imponerende ridning som du viser ved dine billeder... Ikke at jeg selv rider bedre men ja håber du forstår.

• #20   16. okt 2011 Maria: Tja, det kan jeg egentlig godt forstå smiley
    - altså, ved godt at jeg ikke KUN kan give min hest skylden, men du burde næsten prøve den. den er 8 og opfører sig som jeg ved ikke hvad, så tænker mere over at han opfører sig normalt end hvordan jeg sidder og hvordan han går. Det er bare sådan det er lige pt. :)..
    forstår godt hvad du mener ...

• #21   16. okt 2011 og forresten, jeg ved godt at han går forkert og at jeg ikke selv sidder specielt godt på billederne smiley

• #22   16. okt 2011 Jeg har intet behov for at prøve din basse smiley
    Jeg siger blot at HVIS du vil tage heste i ridning, vil folk jo gerne se resultater, ikke blot høre at du er igang med berider udd.. hihi smiley

• #23   16. okt 2011 super, så har vi det på plads smiley
    - ej kan faktisk godt følge dig i det du siger, men har desværre ikk muligheden for at fremvise resultater lige pt smiley

• #24   16. okt 2011 hehe, ja det ikke nemt smiley

• #25   16. okt 2011 nej det er det ikke smiley specielt ikke når jeg ikk kan ride stævner på hesten (;

• #26   17. okt 2011 er du kun på grundforløb, så vent til uddannelsen er i hus.

• #28   17. okt 2011 Zwick: Der går jo sådan 6,5 år før jeg er helt færdig med uddannelsen?

cecilie; Tja, altså der er så mange der har forslået mig at jeg skulle vente til efter grundforløbet, men HVIS der er nogle der gerne vil have heste i ridning, så ville det jo være mega lækkert.

- Mange tak smiley

Kommentér på:
nu er det nu!

Annonce