Ifol Ifol
JAA!!! Dyrlægen var ude i dag og mærke efter om Gynge var ifol .. Hun fik en bremse på mulen , stakkels lille hest som var træt i forvejen.. Så skulle jeg også li holde hendes ene forben oppe, for det er første gang hun bliver tjekket .. Men hun klarede det rigtig flot og dyrlægen sagde så at den var god nok .. RIngede til hende med hingsten og snakkede med hende om det og hun skal fole omkring d. 12 april som er Gynges egen føzdag xD
Glæder mig vildt meget...
Men en anden ting som er rigtig mærkelig var at Katjas mor (ejeren af hingsten ) havde været hos en som sagde at de havde en hest i stalden med nogle løb og sulky.. og moren forstod ikk rigtig hva hun mente, men altså hende damen sagde så at hesten kunne mere end man troede og havde den fået en chance kunne den vinde mange penge, det viser sig så at det er min Gynge hun snakker om .. Tror faktisk mere det er menneskerne som har trænet hende som har ødelagt hende end hende selv som de påstår
nov 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 12 Svar: 181
Min Tessa er også i fol, med Don Romantic - bliver så spændende;D
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.098
HeeH... det bliver dejligt med en masse føl xD
ML, Figa & Tess
Han er virkelig også dejlig.. Kunne virkelig godt tænke mig at sætte min ifol med Ulrich Z næste gang.. men mega dyr bedækning xD
dec 2005
Følger: 112 Følgere: 114 Heste: 3 Emner: 253 Svar: 1.963
Madonna er også i fol.. Eller hun er ikke blevet scannet men hun har ikke været hingstegal overhovedet..
Men hun skal snart scannes..
Hun skulle gerne være i fol med Røgild's Aragon og har ca termin den 28. maj.
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 33 Heste: 8 Emner: 22 Svar: 174
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 55 Heste: 7 Emner: 50 Svar: 592
Kikki er også ifol. Med Mosegårdens Kejser og min nye fuldblodshoppe er ifol med Arado.
Så det bliver dejligt til næste år.
Mvh. Lene
Ifol