{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frieser blanding :-)
  • #1   8. jun 2014 Hej hej.du kan se min skønne frieser blaning i min profil han hedder sir john john smiley han er frieser / shire og en kanon skøn dreng. Ja han er sq det bedste der findes synes jeg. Vis du har spørgsmål må du skam gerne skrive her eller i privaten smiley

• #2   8. jun 2014 Tusind tak fordi du ville vise ham frem smiley Det er fordi vi selv for lidt over 2 måneder siden har købt en frieser blanding smiley Han har haft et meget omtumlet liv og var ikke passet med noget overhovedet da vi købte ham- han er virkelig en projekthest smiley Så tænkte det kunne være sjovt at se andre blandinger smiley

Billedet viser hvordan han ser ud nu... efter hans tænder er blevet ordnet, han har fået struktur e og micro vital kur smiley

profilbillede
  • #3   8. jun 2014 Hvor er han da fin smiley så har han nok været det samme igennem som min dreng. Men jeg træner meget horsemanship med min smiley og det går rigtig godt smiley jeg siger da Held og lykke og håber du / den smukke hyp får det rigtig godt sammen smiley

• #4   8. jun 2014 Følger lige med, er selv helt forelsket i frieserblandinger .. Tenna og TS - jeres er bare så flotte, jeg er helt misundelig!! smiley

• #5   8. jun 2014 Her er min Luigi, han er en blanding af frieser og fell pony og er lige fyldt 3 år. Han er meget godmodig. Men også meget fræk og fjollet, hvis man kan kalde en hest det smiley Men det er nok noget med alderen at gøre (og opdragelsen, eller mangel på samme.) Han er ca 152-154 i stg. Har ikke lige nogle nye billeder lagt ind af ham. http://www.hestegalleri.dk/galleri/250294-anden_saerlig_race_bygballegaards_luigi
    http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hest/434195-lidt_vinter_billeder

• #6   8. jun 2014 Jeg har ejet en frieser/oldenborg blandning. Meget stædig men alligevel sød. I kan se hende i min profil.

• #7   8. jun 2014 Hvor er de bare alle sammen fine smiley Er jeres heste meget følsomme?

• #8   8. jun 2014 Her kan vi være med smiley

Jeg har Mox på 7 år, blanding af Frieser og Welsh Cob. Han er min soulmate og mit et og alt. Han har simpelthen det skønneste sind. Meget tillidsfuld og venlig, men også selvsikker og til tider meget sensitiv. Vi rider akademisk dressur og går/rider turer.. Han er bestemt ingen springhest, men en god agility-hest smiley

Hvor er din hest bare dejlig. Jeg elsker frieserblandinger, fordi de har så meget charme og personlighed. smiley Kig gerne på min profil hvis du vil se flere billeder.

profilbillede
  • #9   8. jun 2014 Jeg synes ikke min var følsom, det er mere ham jeg har nu min tinker der er følsom

• #10   8. jun 2014 http://www.hestegalleri.dk/galleri/219101-anden_saerlig_race_afrodite

Jeg har Addi, hun er 75% frieser og 25% ox araber! købte hende som et års , helt rå, vil sige at det første år var skrækkeligt, da hun overhovedet ikke var særlig sød, andet når hun lige momentvis ville vise den side af sig, og jeg tænkte flere gange hvad det dog var jeg havde rodet mig ud i. Hehe. Hun bed, sparkede og var bare total uden respekt for mig. Jeg brugte jordarbejde rigtig meget, og lige pludselig en dag, tænkte jeg at det var mærkeligt, havde ikke været bidt eller sparket i en hel måned, og så gik det bare stærkt, og har nu en fantastisk plag på 2,5 år, som er lynende hurtig opfattende, har knyttet sig helt vildt til mig( enmands hest), sød, blid, opmærksom og stadig en ballademagere, men på en god måde, uden at være ondskabsfuld. Hun tager de fleste ting med ro, og hvis hun puster sig op, falder hun hurtig ned igen. smiley
    Men tror meget at både friesere og arabere er som hende, så det er nok meget karakteristisk for dem. smiley

På nogen punkter er hun følsom, men det fx mere i forbindelse med flytning, der går lang tid inden hun føler sig hjemme, men ellers ikke sådan at nerverne sidder udenpå. Hun er faktisk meget nervefast. smiley

• #11   8. jun 2014 Hold op hvor er Mox dog fin han ligner på mange af dine billeder Silas rigtig meget sådan som han ser ud nu smiley

Silas er så følsom med nogen ting andre er han fuldstændig kold overfor.... Han er meget, meget bange for mænd/ smed så bange at smeden med nød og næppe har kunne tage hans forhove og lige få klippet det værste af dem... filer han går han helt agurk... så nu skal vi prøve at bedøve ham så prøver smeden igen for vi vil meget gerne have ordnet hans hove.... tror aldrig de rigtigt har været ordnet før, ikke fordi de er sindssygt lange- men vi er så vant til at have smed på vores pony hver 6- 7 uge så han altid har fine hove og det ville jo være dejligt hvis Silas ville være med på den smiley Vi kan sagtens løfte hans hove ( det kunne han heller ikke da vi fik ham- men med rugbrød og masser af ros gik det hurtigt ) og vi kan også få lov til at file, bare så vi kan vænne ham til lyden og følelsen smiley Hvis det ikke lykkedes vil vi prøve med en kvindelig smed og se om det hjælper smiley
    Han er også meget følsom omkring hans ben... du kan vaske ham med en vandslange på halsen osv og han elsker at have den i munden... men i starten hvis man spulede hans ben gik han helt agurk.... Han kræver rigtig meget tilvænning til ting der sker omkring ham altså hvis man fx vil ligge et underlag osv på ham... vi kan fx godt lægge en sadel på ham i stalden og på staldgangen... men hvis man prøver i ridehuset er sadlen mega farlig smiley Men omvendt overrasker han med mange ting... på tur er han fuldstændig cool, da vi havde ham med ved vandet første gang- vadede han bare lige ud og havde næsten lagt sig i vandet, han er ikke bange for ret meget presinninger osv vader han bare lige over og han er meget nysgerrig og en utrolig venlig hest... Han har ikke haft et nemt liv og har vist ikke været ved andre end hestehandlere hele hans.... og vi tænker rigtig meget over det med at han er så bange for mænd- han vil ikke en gang spise rugbrød, gulerødder osv ud af deres hånd og kan blive så bange for dem at han stiller sig hen i et hjørne af boksen og ryster

• #12   13. okt 2015 Har nogen af jeres heste en Frieser far ved navn Jeppe / Jippe ??

• #13   2. aug 2016 min dejlige Madonna(Donna) hun er frieser/tinker blanding

profilbillede
Kommentér på:
Frieser blanding :-)

Annonce