Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal jeg ifole min hoppe
  • #1   21. okt 2013 Det er for tiden nok ikke så let at sælge blandingsheste på fx. 1 år

• #2   21. okt 2013 Lad være og avl sådan en blanding især hvis du bare vil sælge den.. det vil koste mere og lave føllet end du kan sælge det for PLUS at der ingen grund til få sådan et føl til verden bare for at sælge det..

• #3   21. okt 2013 Lyder ikke som en ret god blanding smiley

• #4   21. okt 2013 Tror ikk det er den bedste blandning #NoHate!#
    Og så er der rigtig mange føl og heste der sælges i forvejen, syntes det er en skam at avle for at sælge den, når der er så mange i forvejen(-:

• #5   21. okt 2013 Hvis du ikke vil beholde den, så lad være! Der er alt alt alt for mange heste på markedet og en blanding vil være på markedet længe. Desuden synes jeg ikke man skal avle, bare for at avle. Udbud og efterspørgelse har en kæmpe rolle.

• #6   21. okt 2013 Jeg synes det lyder som en forbandet fed blanding! Men kan ikke se hvorfor man skal ifole sin hoppe udelukkende for kun at sælge føllet igen?? smiley

• #7   21. okt 2013 Hvis det er med henblik på salg, så lad vær - det er næsten uanset hvilken race/blanding det drejer sig om. Markedet er rigtig dårligt og vil sandsynligvis blive ved at være det i noget tid..
    Hvis det er for egen fornøjelse og til dig selv, så ser jeg ikke noget galt i det - jeg er dog ikke fan af at avle blandinger, men det er jo en smagssag smiley

• #8   21. okt 2013 hvis ikke du vil beholde den så lad vær !! mærkelig blanding !

• #9   21. okt 2013 Fin blanding, kender mange heste af den blanding, alle sammen skønne heste! smiley

Men, hvis det kun er med henblik på salg, så lad være. For det første vil du miste penge på det, for det andet er der så mange heste der blev sat i verden af den grund, og det er simpelthen synd.

• #10   21. okt 2013 Altså 1. hvis det er for at sælge den, så lad endelig være. Du vil få svært ved at finde en køber il sådan et føl. og du vil slet ikke kunne holde pengene hjemme på det.

men 2. hvis man ikke vil avle rene fjordheste, så vil jeg faktisk sige en araber og en fjordhest kan blive et godt mix. red sådan en blanding i mine unge dage. den vil højst sandsynligt få fjodhestens farve, men vil blive noget mere ædel i det.

• #11   21. okt 2013 KUN hvis du har tænkt dig at beholde føllet

• #12   21. okt 2013 kan godt lide blandingen meen markedet er proppet i forvejen så vent 2-3 år endnu og se om det er bedre til den tid

ser mange heste der sælges til ingenting så tænker ikke du kan få mere end 3-4000 for sådan et føl og så det høj sat og dækker absolut ikke omkostningerne

• #14   21. okt 2013 Du har så vidt jeg kan se har du en fjordhoppe med papirer.

Jeg synes du skal lave en ren fjordhest, de er ved at være ret populære og kan starte til fjordhestestævner.

Personligt ville jeg ikke avle uden papir når jeg har noget med papir stående.

Udover det er fjord/araberblandinger ret normale og er fine heste.

Med henblik på salg ville jeg satse på renavl.

• #15   13. nov 2013 Jeg ville beholde den og tilride og bruge den til mine niecer men har bar kun hørt godt om den blanding

• #16   13. nov 2013 Afkommet ville få blåt pas da far har fuld afstamning og min hoppe kun har blåt men ville nu også gerne avle rendt men da jeg vil have lidt mer højde på er det svært

Kommentér på:
skal jeg ifole min hoppe

Annonce