326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hvordan går det med jeres hoppe..?? :) Hvordan går det med jeres hoppe..?? :)

Hej allesammen.... Min hoppe er rigtig begyndt at vise hun er i fol nu hehe.. smiley iiiii er bare så spændt... og glæder mig helt vildt til at se mit føl... smiley

Tænkte lige at jeg ville oprette et indlæg.. og høre hvordan det går med jeres hopper der er i fol.. smiley

Min scarlet er 5 mrd henne nu... og syntes da godt nok at hun lige pludselig er blevet rund hehe.. ret sjovt at se... smiley

Hvornår kan man normalt begynde at mærke føllet??

Hilsen Stine smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan går det med jeres hoppe..?? :)
  • #3   2. jan 2007 MFMF... Ske mange ting?? hvad mener du hehe.. smiley

• #4   2. jan 2007 Pony til salg.. Nej ikke endnu... såvidt jeg ved kan man ikke mærke det så tidligt.... de fleste hopper kan man først mærke det henne i 7 mrd... smiley

• #5   2. jan 2007 der er en hest der ude hvor jeg står der kan vi nogle gange se at føllet sparker og mærke det lidt, og hun skal fole til April smiley

• #7   2. jan 2007 Tror hun tænker på at hoppen kan kaste føllet, føllet/hoppen kan dø under foling, eller være dødfødt ovs.

Ja, min Jenny viser også store tegn på at hun er ifol (:
    - hun er sat til at fole omkring 1 maj . (:

• #8   2. jan 2007 MFMF ! ;
    Du var lige hurtigere end mig xD

• #9   2. jan 2007 MFMF.. når.. ja det ved jeg godt... smiley der kan altid ske noget under gravidteten...

• #10   2. jan 2007 Ditte R.. iii hvor spændende... smiley Kan du mærke føllet??

• #11   2. jan 2007 held og lykke smiley
    Hvad hingst?
    Aprilla er ifolet med Zardin Firfod.. Hun skal fole sidst i juli.. men hun er allerede ved at være godt tyk, og man kan se hvilken side føllet ligger til.. smiley
    De får først mælk et par måneder før. Og en dags tid inden fødslen kommer der vokspropper på.. smiley

• #12   2. jan 2007 Anne Mette.. haha.. ja.. det kan jeg også godt mærke på min scarlet.... smiley hihi.. især når jeg sidder på hende kan jeg godt mærke forskel på hende rundt om maven... smiley bliver spændende...

Jeg har valgt Oldenborger/fuldblods hingsten Dinar Agerbo.. smiley en super hingst...

• #13   2. jan 2007 okay hehe ja det er lidt sjovt.. glæder mig utrolig meget til hun foler, har prøvet at vente et par gange, men det er jo noget nyt hvergang.. smil..

Okay også en fin hingst.. han står i ribe, ikke?
    Pyha vi havde meget bøvl med at få Aprilla i fol.. sæden kom jo også helt fra nykøbing falster, og jeg bor i nordjylland.. den længeste afstand man kan få i dk.. smiley men det var jo hingsten jeg ville have! heeh

• #14   2. jan 2007 Anne Mette.. Jo Dinar står i ribe.. ved Louise fra Stald vesterbæk.. smiley Han er en helt kanon hingst.. rigtig sød og flink og snakke med... smiley tror der kommer et rigtig godt føl ud af det... smiley Det skulle der gerne hvertfald... smiley

Ja.. scarlet var også rigtig svær at ifole... vi prøvede først med hingsten Lord- Gruson.. men det gik ikke.. Så skiftede vi over til Dinar ved 3 forsøg.. og så skete der noget... smiley hehe blev enig om at scarlet nok bedst kunne lide Dinar.. men altså de passer nu også bedst sammen.. så glæder mig rigtig meget... smiley

• #15   2. jan 2007 hehe okay, det var da super hun bedre kunne lide ham.. hehe.. Aprillas lykkedes godt nok 3 gang.. som min mor sagde.. hun skal altid have ret.. hehe

Men held og lykke,,,

• #16   2. jan 2007 jo tak.... smiley Held og lykke til dig også...:D

• #17   2. jan 2007 Puha hende af min er ved at være en ordentlig moster. Hun skulle lige tage en rigtig god løbetur i dag ude på folden og bukkede og gjorde ved men numsen kunne kun løfte sig 15 cm. ca men hun mangler så også kun 2,5 md. tilbage - kan slet ikke vente.
    Ellers klarer hun det vældig godt - er sommetider noget sur når føllet er alt for urolig.

• #18   12. jan 2007 Man kan heldigvis mærke på vores at de er ifolet, de har ændret deres adfærd meget, da de jo ikke er hingstegale længere. Men de har også taget en del på.
    Vi regner med at få føl på Helga, stella, Alma, Bella og Tulle i år. Den eneste hoppe af vores der ikke skal have føl er DV´en Splendie Susanne..

Kommentér på:
Hvordan går det med jeres hoppe..?? :)

Annonce