{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Om at understarte... {{forumTopicSubject}}

Argh, nu ved jeg jo godt at OUT ikke er gældende ved C-stævner, og eftersom vi ikke skal med til det pågældende stævne, kan jeg egentlig også være ligeglad. Meeen alligevel...

Så på LIVE en ekvipage skulle starte LA1. Og kunne ikke lade være med at blive lidt stødt.
For at undgå udhængning må jeg nøjes med at sige at ekvipagen har haft sløjfer med hjem i de seneste 26 af 30 starter - de fleste røde. Og har vundet PRM med over 72% - altså 4 sværhedsgrader over den klasse de skal starte i weekenden!
De har startet regelmæssigt det seneste halve år, og har derfor tilsyneladende ikke haft skadespauser.
Derudover er rytteren særdeles rutineret i alle P-klasserne, også på højere plan.

Må indrømme at jeg synes det er for lavt.
Hvad mener I andre?
Er det i orden at fortsætte i de små klasser, bare fordi man må, når man har vundet dem så mange gange med over 70% ???
Burde OUT ikke være gældende indtil sværhedsgrad 5-6 ???

Personligt mener jeg, at man ikke har noget at gøre i de klasser hvor man har redet omkring 70% mere end tre gange, hvis der er mulighed for at starte noget højere. Men måske er det bare mig der har en anden slags moral...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om at understarte...
Kommentér på:
Om at understarte...

Annonce