{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.821 visninger | Oprettet:

Dressur hår og make up! (til rytter) {{forumTopicSubject}}

nogle gode idéer til hår til et dressur stævne??
og skal lige høre om man gerne må have guld glimmer øjenskygge eller man kun må have mascara på??

og så nogle fif til hvad man mest skal tænke på når man rider på en spring pony der bliver hidsig og går på to spor og spænder op

skal jeg så tænke mest på min opstilling og ride lige eller slingre lidt og få den til at gå til biddet??:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur hår og make up! (til rytter)
  • #1   12. jun 2013 jeg tror altså ikke at der er krav til din make-up smiley

• #2   12. jun 2013 Jeg kan ikke se hvorfor der skulle være begrænsninger af make-up til stævner?

Øhm.. Bliv hjemme og øv, til det er på plads det hele? smiley
    - Men hvad ved jeg oss.. Jeg er springrytter smiley

• #3   12. jun 2013 Dommeren er vist ligeglad med din make-up, hæhæ smiley
    Mht. ponyen, så er det vigtigt du selv slapper af! Man har en tendens til selv at spænde op når hesten gør, og det hjælper ikke meget smiley

• #4   12. jun 2013 Jeg bruger valk - det er elegant, nemt og enkelt.. Dommeren er da ligeglad med din make-up, men hvorfor dulle sig sådan op?

Du skal ride lige og sidde pænt, du får lavere karakterer for en hest til bidet som går på to spor og slingrer, end hvis den går stabilt fra a til b og med flot opstilling.

• #5   12. jun 2013 der ikke krav til den make-up. Dog skal din ryg være "fri" så hvis du har langt hår bør du sætte det i en knold eller et hårnet hvis du har det smiley
    Med hensyn til hesten, så er det vigtigste at du slapper af! smiley

• #6   12. jun 2013 jeg tager det altid helt roligt så hun kan mærke der intet er at spænde op for og være hidsig med det er hun fløjtende ligeglad med det skal bare gå stærkt! ( den søde lille pony kan ikke lide at være alene men hun tænker ikke så meget på det når jeg arbejder med hende!) jeg går meget op i man skal glimtre og se pæn ud xD jeg er måske lidt skør men sådan er det:) jeg har mellem langt hår men sætter det altid i en kedelig grim knold og det jo ikke fint!!;D

• #7   12. jun 2013 hvis det ikke er i morgen eller liiige om lidt så køb et hårnet evt. med sløjfe i (syntes jeg er pænt;) ) og ville vælge hvid, selvom mange tager sort, syntes selv at det ser pænest ud med hvid, da man ligger mærke til det;D men selv valgfrit, de koster for det meste ikke så meget:D

og med hensyn til hesten, så sid pænt og rid lige! det vil du få flere point for! dommeren tænker meget på din opstilling:D

• #8   12. jun 2013 okay men ponyen får sorte bling bling sløfer i manen så det skal jeg nok også have så og skal jo selvfølgelig i Horze i morgen til stævne køb xD okay men det bare alle kritikker jeg får står der hun skal gå i holdninge og ikke spænde op især i galoppen men jeg kan ikke sige så meget til hende hun er en top springer fra holland men det er gået frem af i dressuren med hende så ville bare vide hvad der var vigtigst smiley

• #10   12. jun 2013 duller mig ikke totalt op og det er en guld glimmer der næsten passer min hudfarve:) har helt styr på hende til træning der går hun helt fint tilbiddet dog ved at lære det helt i galoppen men hun kæmper det lige så snart hun ser det dressur hegn hun tror hun skal springe og det så der den går galt plus hun ikke er meget for at ride alene så min ridelærer står altid i hjørnet det hjælper lidt men ikke meget! jeg tænker altid på og være rolige og sidde lige stille og have benene rigtigt! men får altid kun 50-55 procent og det er altid fordi hun spænder og går på to spor! også sidste sidste stævner der ville hun løbe sin galop igang så det trak meget ned OG forkert galop!-.-' hader det men bliver altid så glad for vi gennemfører!!! bliver altid så stolt fordi hun jo er spring pony og forventer altid værre selvom det skal man ikke men jeg rider selvfølgelig efter guldet ellers er der intet konkurrence i det men vil hellere have en god tur end skælde den ud fordi den ikke lige vinder i dressur xD

• #11   13. jun 2013 køb en walk. det er et must.

• #12   13. jun 2013 hvis du synes det er kedeligt med valk så pynt da op med en flot elastik og bling skruer. Se evt. på skaerlund.eu. Synes de har mange fine billeder af stævnehår. I vores horze-butik kan vi købe mange fine ting til håret, også skaerlund produkter.

• #13   13. jun 2013 jeg har en walk smiley

Kommentér på:
Dressur hår og make up! (til rytter)

Annonce