800 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Kursus? Kursus?

Hej alle sammen smiley

Jeg leder efter et kursus i dressur. Men jeg kan desvære ikke finde nogle. Ved i om der er noget en gang i næste måned. Alså marts 2013 eller i februar- denne mdr.
Jeg bor i Sønderjylland i Tønder, så det må godt ligge lidt om kring. højst en lille time fra mig. Hvis i kan hjælpe mig ville det være så fint! smiley

Mange tak på forhånd smiley

Hilsen Laura smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kursus?
  • #1   7. feb 2013 Der er kurses med Preben Ørst d. 1 marts på Spjald rideklub smiley
    Men det er nok for langt væk..

• #2   7. feb 2013 Der er kursus ved Ole Linnet i uge 7 vist smiley I Toftlund.

• #3   7. feb 2013 Le Coeur.

Har du et link? smiley Og mange tak smiley

• #4   7. feb 2013 I Dressur tak smiley :)

• #5   7. feb 2013 OBS: GRUNDET AFVIKLING I UGE 7, VIL DER VÆRE MULIGHED FOR AT ØNSKE ENTEN AT RIDE FREDAG-LØRDAG, FREDAG-SØNDAG, LØRDAG-SØNDAG ELLER ALLE 3 DAGE FOR DRESSUR RYTTERNE - HVIS 3 DAGE ER PRISEN FOR DRESSUR 675 KR. SPRING AFVIKLES FREDAG-LØRDAG.

- Rune er udlært i Tyskland og har siden fungeret som eksamineret træner i Danmark. Han var i 1998 med til at danne Næstildgård Sportsrideklub (nær Skive) og har siden varetaget undervisningen på stedet.

... - Rune træner ved Bjarne Nielsen og har erfaring med uddannelse af såvel dressur- som springheste fra tilridning til S-plan.

- Rune tager udgangspunkt i den enkelte ekvipage og fokuserer på grundridning, ridelighed og en naturlig og logisk progression i træningen med øje for hestens fysiske udfordringer og bevægeapparat.

I dressur rides der enetime (30 min) begge dage.

Prisen (dressur) pr. ekvipage: 450 kr.

I spring gennemføres lektionerne parvis (30 min) både begge dage.

Prisen (spring) pr. ekvipage: 250 kr

Tilmelding er bindende. (afmelding kan KUN ske ved skadet/syg hest).

NB: Der er et facilitetsgebyr på 50 kr pr. dag, for ekvipager uden facilitetskort til ROOR.

Tilmelding/spørgsmål kontakt Christine Schmidt på tlf. nr. 24827971 eller find os på Facebook under gruppen ”RG Kurser”, hvor fremtidige kurser slås op og erfaringer udveksles.

• #6   7. feb 2013 Tusind tusind tak Susanne! smiley

• #7   7. feb 2013 Det er nogle SUPER gode kurser og han kommer 1 gang pr. mdr. både til Revsø og Vojens smiley

• #8   7. feb 2013 Ja smiley Jeg har mange år været på ROOR og redet Lars Dau's pony Nappo, og nogle andre for ham. men stoppede da jeg flyttede til Tønder.. Dsv. Har set ham give kursuser Mange gang! Og det ser så fint ud! smiley Og rytterne lære såå meget! smiley Mange tak!

• #9   7. feb 2013 Ja det er der ingen tvivl om han er SUPER dygtig, men tror nok der er en ledig plads i Revsø hvis du vil med der d.14.-15. feb.

• #10   7. feb 2013 Hej
    Vi har kursus i Revsø Rideklub 2 dage hver måned - nogle gange mere smiley Vi har en supertræner fra Skive, der kommer og underviser. Se mere på www.roor.dk under fanen "kursus". Det er både spring og dressur med vægt på afstessning af hest og rytter og grundridning, grundridning, grundridning smiley Kan MEGET varmt anbefales smiley

• #11   7. feb 2013 Havde ikke lige set alle indlæggene - men det er jo det samme som Susanne skriver om smiley Kom frisk til Revsø smiley

• #12   7. feb 2013 På EOR i Esbjerg er der ofte kursus også, se mere på www.eor.dk

• #13   8. feb 2013 Jeg har selv redet mange år på ROOR smiley Og Ja Rune Gludsted er super dygtig :)!
    - Jeg har fundet et kursus med Rune Gludsted i Vamdrup i næste mdr. Men Mange Tusind tak for hjælpen alle sammen ! smiley

Kommentér på:
Kursus?

Annonce