{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Overvejer at melde om :-P {{forumTopicSubject}}

Jeg har meldt Isabella og jeg, til vores første C stævne siden hendes skader (hendes 2. C stævne nogensinde)...

Og oven i købet skal hun gå sin første ULB siden skaderne... og hendes 2. ÚLC siden skaderne...

Jeg var forrige weekend afsted og ride vores første LC... Jeg var MEGET nervøs... Så nervøs at jeg ødelagde LD klassen lige inden, ved at brage direkte ind igennem et spring med hende...!

Men i LC der tog jeg mig så sammen, og så fik vi denne runde:
http://www.hestegalleri.dk/video/staevner_og_loeb/292533-foerste_lc_spring_i_3_aar___isabella_stjernen

Jeg havde overvejet tanken om at tage til jysk rideuge og ride en ULC.. Men var blevet enig med mig selv om, at køre en time hver vej for at ride en enkelt U klasse - det var hul i hovedet... Så jeg droppede tanken....

Men efter vores gode tur i vores første LC.. Så sad jeg og tænkte lidt, at en LB* jo kun er 5 cm højere end en LC.... og de 5 cm er ikke et problem for isabella... og når man rider på springet, vil jeg nok heller ikke kunne SE forske... men inde i mit hovede, VED jeg de er større..

så jeg tog en dyb indånding og meldte til ULC og ULB* i silkeborg...!

Og er faktisk ikke engang synderlig nervøs (endnu)...

Men nu sidder jeg og kommer i tvivl om, om jeg skulle have taget ULC og en alm LB* istedet....

I realiteten burde det jo være det samme... og jeg tog egentlig bare den ULB* for at være sikker på at jeg ikke har "noget at ride for"....

eeeeeer sådan i tvivl... overvejer virkelig at melde om og ride en LB* istedet for ULB*....

Men mon ikke det mest fornuftige er de to U klasser.. og så bare trække vejret dybt... og går det godt, så kan vi tage en alm. klasse næste gang smiley

eller????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer at melde om :-P
Kommentér på:
Overvejer at melde om :-P

Annonce