{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Kat 2 mod heste {{forumTopicSubject}}

Jeg har forelsket mig totalt i mine nye pony, han er enlig kun købt til hygge ridning da han ikke kunne noget, andet end at bryde gemmen et hegn og lave ulykker, han haltede meget på forbenet, han havede lange hove så troede det var derfor han haltede, så ringede til smeden men han havede ikke tid til at komme den nærmest tid, så fik dyrlægen ud og hun sagde at det ikke var noget med hovene at gøre men fordi han var bund stiv i benet og han skulle bare rides, efter 1uge hvor jeg skridtede ham hver dag og travede hver anden dag var han ikke halt mere så rede ham hver dag, nu efter 3 uger springer vi 2 - 3 i ugen og har aldrig redet en pony der elsker spring så meget, så vi har sprunget bane på 60cm smeder kommer imorgen og tage alle mine 3 heste, men vil jeg kunne stille stævner på ham? Jeg tror han går ind under kat ll pony, ?? Jeg er jo for længst gået over pony rytter og burde nok købe en hest til stævnerne men har aldrig følt mig så sikker i spring på en hest, derfor vil jeg gerne have ham jeg har til at få noget erfaringer (; håber i kan komme med positive svar (;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat 2 mod heste
Kommentér på:
Kat 2 mod heste

Annonce