588 visninger
|
Oprettet:
2 hunkatte sammen {{forumTopicSubject}}
Hey HG!:)
- Jeg skal måske adoptere en lille hun kat på 3 måneder, ellers bliver den skudt. I forvejen har jeg en gammel hunkat på 12 år ca. Spørgsmålet er hvordan vil hun mon tage det ? Kan jeg godt sætte sådan en lille hunkat sammen med hende den gamle?:)
- Min kat på 12 har for ca 3 år siden vendet sig til en skør, og legesyg schæfer han. Han er ca 3 år hun og er stadig helt vildt med at drille den. Men hun har taget så godt i mod ham!
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
maj 2012
Følger: 21 Følgere: 21 Emner: 14 Svar: 51
- så vil jo så gerne give den et trygt hjem. Og det må da være dejligt med lidt selvskab. :)?
dec 2009
De kan sagtens få meget glæde af hinanden, når de lærer hinanden at kende.. Ellers så hvis du har en glas dør, så luk den nye ind bagved, så den gamle kan se hvem hun skal dele hjem med fra nu af, uden at de kan røre hinanden.. Det gjorde en af mine veninder og hendes katte endte med at være de bedste venner (:
maj 2012
- Ja den er kun 3 måneder og slet ikke klar til at slutte livet det er forfærdeligt at sådan nogle mennesker de overhovedet anskaffer sig et dyr hmm :/!
dec 2009
Men ja, glasdøren er en super måde at starte det på.. Så kommer ingen til skade ved første møde (:
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Der kan også ske det at hun ikke vil kunne udstå den og bliver meget sur hver gang hun ser den, især hvis den kommer tæt på. Hun kan nu spise imens den sidder nogle meter væk uden at blive sur.
Men hun gider ikke være i nærheden af den og går sin vej - altså uden for, når hun har spist.
Vi havde også to hunkatte, hvor den ene var datteren af den anden. Da katten ikke længere var killing blev modren edder sur og de brugte de næste 2-3 år på at være sure på hinanden og kunne først derefter spise af samme skål og ligge og sove sammen.
maj 2012
2 hunkatte sammen