{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

2 hunkatte sammen {{forumTopicSubject}}

Hey HG!:)
- Jeg skal måske adoptere en lille hun kat på 3 måneder, ellers bliver den skudt. I forvejen har jeg en gammel hunkat på 12 år ca. Spørgsmålet er hvordan vil hun mon tage det ? Kan jeg godt sætte sådan en lille hunkat sammen med hende den gamle?:)
- Min kat på 12 har for ca 3 år siden vendet sig til en skør, og legesyg schæfer han. Han er ca 3 år hun og er stadig helt vildt med at drille den. Men hun har taget så godt i mod ham!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 hunkatte sammen
  • #1   23. okt 2012 Hun vil højst sandsynligt give den nye et par ørefigner, for at fortælle at hun var der først og det er hende der bestemmer, men jeg kan ikke se problemet.. De fleste gange finder de ud af det efter lidt tid, når den lille ny har fundet ud af at den ældre dame er dronningen i huset og det er hendes regler der gælder (:

• #2   23. okt 2012 Ja det tænker jeg også, så må man jo bare lade dem finde ud af det helt naturligt og så skal det vel nok gå. Det er bare så forfærdeligt at hvis den ikke finder et hjem bliver den skudt. Og det kan jeg slet ikke leve med!:(
    - så vil jo så gerne give den et trygt hjem. Og det må da være dejligt med lidt selvskab. :)?

• #3   23. okt 2012 Det er dejligt at du så kan tage den til dig (:
    De kan sagtens få meget glæde af hinanden, når de lærer hinanden at kende.. Ellers så hvis du har en glas dør, så luk den nye ind bagved, så den gamle kan se hvem hun skal dele hjem med fra nu af, uden at de kan røre hinanden.. Det gjorde en af mine veninder og hendes katte endte med at være de bedste venner (:

• #4   23. okt 2012 Ej det lyder som en god ide! Tak. Så kan jeg da nok godt tage den med hjem :)!
    - Ja den er kun 3 måneder og slet ikke klar til at slutte livet det er forfærdeligt at sådan nogle mennesker de overhovedet anskaffer sig et dyr hmm :/!

• #5   23. okt 2012 Min kat var også tæt på at få sprøjten, før jeg overtog ham.. Da jeg så blev smidt ud af min lejlighed af en jeg troede var min veninde, måtte jeg gå af med ham, da jeg ikke viste hvornår jeg kunne få et sted at bo. Hans nye familie knuselsker ham! smiley

Men ja, glasdøren er en super måde at starte det på.. Så kommer ingen til skade ved første møde (:

• #6   23. okt 2012
    Der kan også ske det at hun ikke vil kunne udstå den og bliver meget sur hver gang hun ser den, især hvis den kommer tæt på. Hun kan nu spise imens den sidder nogle meter væk uden at blive sur.
    Men hun gider ikke være i nærheden af den og går sin vej - altså uden for, når hun har spist.

Vi havde også to hunkatte, hvor den ene var datteren af den anden. Da katten ikke længere var killing blev modren edder sur og de brugte de næste 2-3 år på at være sure på hinanden og kunne først derefter spise af samme skål og ligge og sove sammen.

• #7   23. okt 2012 hmmmm smiley

Kommentér på:
2 hunkatte sammen

Annonce