{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Super sej pige! {{forumTopicSubject}}

Jaae smiley Jeg syntes lige at jeg ville dele det med jer smiley -for at vise hvad en ægte hesteelsker er i stand til smiley

Det hele startede med en dejlig dag ude i rideklubben - vejret var perfekt til dagens stævne. smiley Det var et fastelavnsstævne for alle klubbens ryttere. Det var dog mest småfolk (under 10 år) der red... Der var så den her pige, som red en lidt dum pony. Tidligere skolepony, der havde fundet ud af hvordan den kom af med rytteren. Så da den equipage var inde og ride deres LD1 m. hj., tager djævelen i den. Så pigen falder af, slå sig temmelig groft og bliver selvfølgelig disket.
Da klubben er lille og knap så seriøs, fik hun lov at prøve igen når sidste rytter havde reddet. (Det skal lige siges, at min mor var dommer og jeg selv var skriver). Men hun kommer så ind og endte på en 4. pl., hvis hun deltog, men hun var jo egentlig diskvalificeret. -Hun vandt også præmien for bedste udklædning.
Men de tager så op på sygehuset, derefter og finder så ud af at hun havde brækket armen, ret højt oppe.

Jeg synes at den lille pige er så sej, at hun bare sætter sig op igen. Stor ros til hende! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super sej pige!
Kommentér på:
Super sej pige!

Annonce