988 visninger
|
Oprettet:
Tør ikke at komme til stævner! {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
Jeg har et problem som jeg håber at i vil hjælpe mig med! Jeg har angst for stævner. Det er nok fordi at jeg er bange for at jeg gør noget forkert eller at hesten smider mig af, ja hjælp mig, så jeg kan begynde at starte stævner!
Håber på svar! (-: Kh. Rebekka.
feb 2008
Følger: 88 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 114 Svar: 716
- husk til dig selv, at hvis noget går galt, så går det galt Man kan jo altid prøve en anden gang!
feb 2008
Følger: 88 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 114 Svar: 716
- Så det er vel egentlig bare øvelse og øvelser, og så vil fejlene blive mindre og mindre.
okt 2004
Følger: 195 Følgere: 197 Heste: 19 Emner: 7 Svar: 220
Jeg har altid sommerfugle i maven inden jeg skal afsted, men skøn følelse når det er ovre og hesten har klaret sig fint
aug 2011
Følger: 41 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 124 Svar: 159
jan 2008
Følger: 78 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 38 Svar: 188
jun 2007
Følger: 100 Følgere: 102 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 79
det lyder ikke rart med angsten for stævnerne,
men min holdning til at være nervøs er at man bare skal tage det som det kommer, man kan ikke gøre det bedre end man gør, man skal huske at det er levende dyr vi rider på og de har nogle sjove ideer en gang imellem ;P
men jeg plejer altid at sige : smil og vink, og rid stævnerne for at have det sjovt og oplev noget nyt sammen med din hest så går det alt sammen ;D
håber du får styr på din angst for stævnerne, men husk igen smil og vink og hav det sjovt
okt 2007
Følger: 72 Følgere: 138 Heste: 24 Emner: 154 Svar: 1.572
Jeg er stadigvæk nervøs i dag, men ikke nær så meget. Til mit første stævne, slog hesten i forkert galop, til andet stejlede den foran dommer tårnet, til tredje var det på en uerfaren unghest, der panikkede let... Efter det med unghesten, hvor jeg i øvrigt blev placeret, da resten af programmet var ganske fint, har der ikke været de store problemer
Jeg har i december måned så været til mit første springstævne, kun 40 cm på en meget erfaren hest, men en lille start er også en start! Opvarmningen gik dårligt, med mange nedrivninger, selve runden tog vi som en kanonkugle og kom fejlfrit!
Og ja, man har det som om man skal dø, og glemmer at trække vejret lidt undervejs, men jeg skal nu alligevel prøve dressur igen her om 14 dage, mønstring og slalom om 1 måned og så spring om 1½ måned Så må man se hvordan det går
Held og lykke med det! Nogen gange skal man bare kaste sig ud i det og prøve
aug 2011
Følger: 41 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 124 Svar: 159
Jeg skal nok springe lidt mer ud i tingene!
Tør ikke at komme til stævner!