{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Tager bidet? {{forumTopicSubject}}

Idag da jeg var ude at ride prøvde jeg bare et lille spring (vi har spruget en meter, så det er ikke fordi han var bange for noget med han var bare fræk) når men hver gang jeg kom mod springet gjorder han alt få at ikke komme over, han kom kun én gang over, jeg var nød til at opgive, min storersøster siger han tager bidet i mellem tænderne så jeg ikke få ham over springet.
Nogle der ved hvad man kan gører? Et eller andet udstyr så han ikke kan gører det?
På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tager bidet?
  • #2   10. aug 2011 det er ikke godt hvis han tage bidet mellem tænderne? er du sikker på han ikke bare tygger lidt på det?

- hvis han tager bidet mellem tænderen er det fordi bidet er for stort og kan skade tænderen hvis du ikke får gjort noget ved det (-: så få en der har styr på pony til at se på munden og sige hvad størrelse bid du skal have (-:

mvh katrine

• #3   10. aug 2011
    Heste kan ikke være frække, det har de ikke hjerne til.

At hesten ikke vil over springet kan der være mange grunde til;
    Hesten mener springet er farligt
    Du rider hesten ikke godt nok, støtter den ikke godt hen imod springet dvs. sidder bare passivt og tror den hopper over
    Springet for højt og hesten er usikker på det.

Det giver ingen mening at hesten skulle tage bidet for ikke at hoppe over springet - det plejer de som regel og gøre når de styrter og løber uhæmmet afsted.

• #4   10. aug 2011 Tja, der kan være en million grunde til, at han ikke ville over springet. Det er svært at vurdere ud fra det, du skriver.. Men det er jo ikke fordi han har bidet mellem tænderne, at han ikke kan springe.. Vil forslå dig at finde årsagen i stedet for at symptombehandle;)

• #5   10. aug 2011 Tak for hjælpen

Kommentér på:
Tager bidet?

Annonce