15. jan 2006 Følger: 89 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 251 Svar: 1.845
Til ALLE mellem 16 og 36, ikke om hest {{forumTopicSubject}}
Så tøser, så er det nu i skal gribe chancen for at få en alletiders hyggelig weekend.
Kig ind på www.lu-festival.dk og kom så herind og læs videre bagefter.
jeg er ved at samle en flok tøser der skal med denne weekend, indtil videre har vi alle to ting til fælles: Vi kan lide heste, og vi kan lide at more os, har du lyst til at følges med os, er det vigtigste dog at du er med under den sidste
Vi finder et stort telt som vi alle kan sove i (håber klart på godt vejr, så kan en havepalvion jo næsten bruges).
LU:festivalen kan ikke sammenlignes med de store festivaler, det er et mindre arrangement som kun bliver arrangeret for anden gang, og er arrangeret med basis på at man skal have hyggeligt samvær og lære nye mennesker at kende, og vise at LU er andet end bønder og dæksparkeri
Det er for ALLE
Advarsel: Der vil klart være et stor overtal af fyre på festivalen, og en stor del af dem er bønder, men langt fra alle. Bønder kan sagtens være både lækre og søde.
Har i lyst til at høre mere om det, eller vil i gerne med, så skriv herinde, eller søg om mit venskab og skriv en personlig besked, hvis i gerne vil i kontakt med mig mere privat
Hilsen Heidi, som ikke er med arrangør, men gerne vil have nogle flere tøser med
jan 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 10 Emner: 237 Svar: 1.559
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 178 Svar: 1.141
jan 2006
Følger: 89 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 251 Svar: 1.845
Til ALLE mellem 16 og 36, ikke om hest