{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

ér det et for stort mål? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Ja, jeg kan ikke helt finde ud af om jeg har for store mål til mig og min new forst hoppe! - hvad synes i ?
Jeg er handicap rytter! Vi rider LC3 til stævner men hun har redet LA med tidliger ejer men for mit og min undervisers vedkommen er hun redet lidt forkert så er begyndt fra LC da hun bare er blevet redet for hånd så hun kan slet ikke slappe af når man slippet tøjlerne ( hun søger ikke ned som heste jo plejer at gøre ) men nu efter 2 måenders træning ca har hun VIRKELIG rygget sig og slapper fuldt stændig af og går fint ned.. Så det super..
I lc3 har vi redet til 66 %

Jeg er ikke direkte blevet spurgt om jeg vil med på handicap landsholdet, men min veninde ( voksen ) kender David der har handicap lands holdet og ham har jeg så været ude og snakke med om at jeg sikkert var den næste med på holdet. smiley Men indtil vidre har jeg ikke gjordt mere i det da jeg mangler og tage rytter mærker men det skal jeg her snart. smiley

Jeg ved så ikke om jeg har sadt for stort mål for os.
At jeg vil være med på holdet om ca 1 - 2 år? Er det et for stort sast eller hvad synes i ? Har jeg for store forvendtninger? - synes i det er vanvidigt ?
altså i det store og hele vil jeg meget gerne rygge os fra LC til mindst LA! - Jeg tror selvf selv på at vi godt kan.
- Men er så alligevel i tvivl .. Jeg tager det totalt seriøst og træner og træner og hun rygger virkelig og har lysten.

- MEN er det et for stort mål jeg har?
' HVAD SYNES I ? :S

Håber virkelig på nogen ærlige svar !!
Dette er seriøst.
mvh Ninna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ér det et for stort mål?
  • #1   28. sep 2010 Det skader aldrig med et mål, men måske skal du dele det op i små delmål, og tage èt ad gangen.
    Jeg har kigget på din dejlige hest, og det ser da rigtig godt ud :O)
    Desværre er livet jo op og ned. Mit valgsprog er; En god dag kommer aldrig skidt igen :O)
    Held og lykke, jeg tror på dig.
    mvh merete, gammel dressurrytter, skør i mine unge dage.


  • #2   28. sep 2010 - hov.. skal lige siges dressur billider på hendes profiil er MEGET gamle. smiley

  • #3   28. sep 2010 Det kiggede jeg ikke så meget på, mere det du har skrevet og din skønne friske hoppe. Hun virker dejlig fremadgribende og samarbejdsvillig. Så , jo jeg tror på I to kan komme langt, især hvis du er tålmodig og stædig.
    mvh merete


  • #5   29. sep 2010 David er ikke til at kontakte de næste 3 uger smiley Han er min springunderviser smiley

    Det skader aldrig at havde en mål


  • #6   29. sep 2010 Kender du Annika Dalskov eller til hende?
    Hun fik besked på af lægerne at hun aldrig ville komme til at gå igen. Hvis hun ikke havde sat sig nogle mål, så var hun forblevet i kørestol. Istedet rider hun for landsholdet, har deltaget i OL og vundet VM osv og har startet almindelige distriksstævner også, både på April og Preussenwind.
    Og kan gå.
    Det kræver stædighed og vilje, men hvis man virkelig vil, så tror jeg på man også kan.


  • #7   29. sep 2010 Det kan da ikke gå andet end galt smiley Altså hvis det ikke går så går den ikke, og hvis det går, ja så har i opnået noget som mange kun drømmer om!!!

    Det er da bare med at ride efter drømmen!!


  • #8   29. sep 2010 Ja jeg kender annika! - har hilst på hende også.
    Min hjælper ( plejemor ) hvad man nu kan kalde det hun kender hende og vi har også været ude og se hende ride og har hørt MEGET om hende. smiley - Men også bare Stina. Det gør virkelig at man har det sådan lidt.. Når de kan så kan jeg også! :))
    Tak for alles svar! smiley


  • #9   29. sep 2010 Har så stor respekt for ryttere der rider trods deres handicap, hvad det så end er. Var på Broholm og så alle klasserne for de forskellige grader - og tager så meget hatten af for dem der kæmper i så svær en sportsgren. Så kæmp du videre for din drøm, så skal du nok ende hvor du gerne vil en dag smiley

  • #10   29. sep 2010 der er mange der har skrevet pb til mig og undskyld med magter ikke og svare alle på hvad jeg fejler! Så er blevet enig med mig selv om at jeg bare skriver det her!
    _____

    Jeg har en sjællen sygdrom som hedder muckerwhels syndrom og så har jeg muckle svend og en slags gigt.
    - Jeg kan fx ikke springe mere for jeg har ikke de samme kræfter til at gøre det og mit syn og min hørelse er pårvirket at mine muckler ikke fungere så er ved at midste mit syn og hørelse.

    - jeg sidder i kørestol .. for en mående tids siden kunne jeg sådan gå og sådan men nu sidder jeg i stolen RIGTIG meget pga smerter og fordi jeg ikke kan gå.

    ' Ja det lyder mærkeligt !!

    Går på sygehus besøg 2 gange om ugen..
    _
    Men det ændre slet ikke på at jeg passer mine heste som de skal passes. smiley De giver en styrke til at klare meget.
    + varmen fra hesten hjælper mig meget.


  • #11   3. okt 2010 Man når i hvert fald ikke sine mål hvis man ikke selv tror på det, så jeg synes selvfølgelig du skal blive ved med at tro på det smiley

    Kender Caroline som er til VM lige nu;)


Kommentér på:
ér det et for stort mål?

Annonce