ér det et for stort mål? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Ja, jeg kan ikke helt finde ud af om jeg har for store mål til mig og min new forst hoppe! - hvad synes i ?
Jeg er handicap rytter! Vi rider LC3 til stævner men hun har redet LA med tidliger ejer men for mit og min undervisers vedkommen er hun redet lidt forkert så er begyndt fra LC da hun bare er blevet redet for hånd så hun kan slet ikke slappe af når man slippet tøjlerne ( hun søger ikke ned som heste jo plejer at gøre ) men nu efter 2 måenders træning ca har hun VIRKELIG rygget sig og slapper fuldt stændig af og går fint ned.. Så det super..
I lc3 har vi redet til 66 %
Jeg er ikke direkte blevet spurgt om jeg vil med på handicap landsholdet, men min veninde ( voksen ) kender David der har handicap lands holdet og ham har jeg så været ude og snakke med om at jeg sikkert var den næste med på holdet. Men indtil vidre har jeg ikke gjordt mere i det da jeg mangler og tage rytter mærker men det skal jeg her snart.
Jeg ved så ikke om jeg har sadt for stort mål for os.
At jeg vil være med på holdet om ca 1 - 2 år? Er det et for stort sast eller hvad synes i ? Har jeg for store forvendtninger? - synes i det er vanvidigt ?
altså i det store og hele vil jeg meget gerne rygge os fra LC til mindst LA! - Jeg tror selvf selv på at vi godt kan.
- Men er så alligevel i tvivl .. Jeg tager det totalt seriøst og træner og træner og hun rygger virkelig og har lysten.
- MEN er det et for stort mål jeg har?
' HVAD SYNES I ? :S
Håber virkelig på nogen ærlige svar !!
Dette er seriøst.
mvh Ninna
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.317
Jeg har kigget på din dejlige hest, og det ser da rigtig godt ud :O)
Desværre er livet jo op og ned. Mit valgsprog er; En god dag kommer aldrig skidt igen :O)
Held og lykke, jeg tror på dig.
mvh merete, gammel dressurrytter, skør i mine unge dage.
apr 2010
Følger: 96 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 134 Svar: 544
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.317
mvh merete
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
Det skader aldrig at havde en mål
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 944
Hun fik besked på af lægerne at hun aldrig ville komme til at gå igen. Hvis hun ikke havde sat sig nogle mål, så var hun forblevet i kørestol. Istedet rider hun for landsholdet, har deltaget i OL og vundet VM osv og har startet almindelige distriksstævner også, både på April og Preussenwind.
Og kan gå.
Det kræver stædighed og vilje, men hvis man virkelig vil, så tror jeg på man også kan.
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Det er da bare med at ride efter drømmen!!
apr 2010
Min hjælper ( plejemor ) hvad man nu kan kalde det hun kender hende og vi har også været ude og se hende ride og har hørt MEGET om hende. - Men også bare Stina. Det gør virkelig at man har det sådan lidt.. Når de kan så kan jeg også! :))
Tak for alles svar!
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.725
apr 2010
_____
Jeg har en sjællen sygdrom som hedder muckerwhels syndrom og så har jeg muckle svend og en slags gigt.
- Jeg kan fx ikke springe mere for jeg har ikke de samme kræfter til at gøre det og mit syn og min hørelse er pårvirket at mine muckler ikke fungere så er ved at midste mit syn og hørelse.
- jeg sidder i kørestol .. for en mående tids siden kunne jeg sådan gå og sådan men nu sidder jeg i stolen RIGTIG meget pga smerter og fordi jeg ikke kan gå.
' Ja det lyder mærkeligt !!
Går på sygehus besøg 2 gange om ugen..
_
Men det ændre slet ikke på at jeg passer mine heste som de skal passes. De giver en styrke til at klare meget.
+ varmen fra hesten hjælper mig meget.
feb 2007
Følger: 155 Følgere: 153 Heste: 7 Emner: 186 Svar: 867
Kender Caroline som er til VM lige nu;)
ér det et for stort mål?