{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.747 visninger | Oprettet:

Dressurprogram LD2 {{forumTopicSubject}}

Hejsa, min hest er nu mest til spring, og det sætter vi høj pris på, da han helst vil det (la-bane) og er travhest (:
Men kiggede lige på LD2 program, nr. 4 står der (AFMC)
-
(link fjernet)

hva' så med bogstav B ? og der står heller ikke x, så vi skal ikke hen imod midten, nogle som ved hvordan den lige skal rides?(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressurprogram LD2
  • #1   28. jun 2010 forstår det desværre ikke helt, ville det sige, at de bare har glemt B? (':

• #2   28. jun 2010 Det nemmeste du kan gøre er at printe en baneskitse (findes også på hjemmesiden) og så tegne banen for dig selv øvelse for øvelse til du har været programmet igennem. Det gør jeg for at hjælpe min datter til at lære programmet. Går ud fra at du er for gammel til at rende rundt ude på græsplænen og lege ridebane *S* men ellers virker det skam også.

Lizet smiley

• #3   28. jun 2010 jamen det er det eneste i programmet jeg ikke forstår (-:
    troede det var langsiden, men hvor bliver B så af? xD

• #4   29. jun 2010 Vil tro grunden til at B ikke er nævnt er fordi B ingen relevans har for denne øvelse. Bogstaverne AFMC indikerer start ved A og slut ved C for denne øvelse. Bogstav F og M er hjørnebogstaver og må indikere at det er væsentligt at man rider ud i hjørnerne i denne øvelse.

Når du i øvelse 2 har redet skråt igennem rider du i øvelse 3 en fuld cirkelvolte i trav fra A til A.
    Øvelse 4 går så ud på at du efter at du har sluttet cirkelvolten ved A fortsætter rundt på venstre volte i trav og traver hele langsiden F-(B)-M og når du når C påbegynder du din slangegang i 2 buer.

Håber den beskrivelse hjalp lidt på forståelsen. Den forklaring jeg har givet er den mest logiske jeg kunne komme i tanke om. Jeg er ikke stævnerytter, men min datter skal ride LD2 om en måneds tid.

Lizet smiley

• #5   29. jun 2010 tusind tak smiley så er det bare langsiden mange tak smiley
    god forklaring (o: jeg er også springrytter, men ville måske prøve en LD2 engang hehe smiley

Kommentér på:
Dressurprogram LD2

Annonce