{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Bange for spring??? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Kender i det at ens hest springer super godt hjemme og enkelte steder ude. Men ofte er VILDT 'mærkelig' på springbanen?? Min haflinger stopper SÅ ofte når vi skal springe, og det gør hun normalt ikke.
Bliver snart skør smiley ha ha
Tror i hun er nervøs eller bare lidt drillende??

Hilsen Ditte.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for spring???
  • #1   28. maj 2010 Min pony er også en drøm at springe hjemme, men lige så snart vi nærmer os et fremmed sted bliver han hys, river ned, bukker, glor, bliver ophidset og bange for alt og er totalt umulig. Idag skulle jeg have undervisning i en helt anden by hvor han aldrig havde været før, og han var bare så ueksemplarisk og umedgørlig! smiley

Det eneste sted han ikke gør det er når han er til springstævne. Det er ret underligt at han mærker forskel og ved at det hele gælder når han er til stævne, men når vi ikke er, bliver han dum.

• #2   28. maj 2010 tror bare ikke den er god til fremmede ting.. det er jo sikkert derhjemme... men alting er nyt og farligt, så hun har nok travlt med at tjkke alting ud så hun ikke konsentrere sig når du rider ude...

mit forslag i hvert fald, men kender jo ikke dig eller hesten

• #3   28. maj 2010 Tror du måske du rider lidt anderledes når i er ude..? Det kan være din hest er meget følsom overfor dine signaler, og hvis du bare tænker det mindste over det, så det hesten reagerer..

• #5   28. maj 2010 Hej alle smiley Tusind tak for i vil hjælpe!
    Jeg rider mange forskellige steder for håber det vil hjælpe smiley

Sanne * SKF
    Det er jeg næsten sikker på du har ret i! Meget irriterende.

Lulu
    Har hun en hjemmeside? Måske kunne hun hjælpe:)

Tak allesammen smiley

p.s Skal til springstævne på søndag.

• #7   28. maj 2010 men ofte bliver min sååå træt smiley Tror hun bruger alt sin energi meget hurtigt..

• #8   29. maj 2010 Jeg vil prøve smiley

.. Min plan er heller ikke at nå til tops.. vil bare så gerne overbevise ALLE de mange mennesker som ikke tror Freja kan!! Det brænder jeg virkelig for :')

Kommentér på:
Bange for spring???

Annonce