{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

sikke en sejr - vores første LB1 {{forumTopicSubject}}

Ja så kom dagen.. dagen jeg har set frem til, og samtigdigt frygtet i mange dage



dagen hvor jeg skulle ride min første LB1 på isabella



Startede med LC3, hvor jeg red til 60.8% og fik en 2 plads ud af 8..... jeg synes dog ikke det var et ret godt ridt... i hvertfald ikke en 2 plads værdig... isabella havde utrolig utrolig travlt... så det blev noget jap værk...



I LB1, red vi skisme til 63.7%, og fik sørme en 3 plads ud af 11 equipager hende der fik første pladsen havde kun 4 point mere end mig.. og 2 pladsen havde 2 point mere.. så det var tæt løb men hun var meget mere afslappet... havde ikke nær så travlt.. og hun var generelt bare så fin der inde, at jeg red rundt med kuldegysninger plus jeg sad og roste hende til skyerne, kunne slet ikke lade være.. så ved den ene galop øgning står der "rytter bruger munden".... he he det var fordi jeg sad "dygtiiiig"



Af karaktere fik vi i programmet tre 5 taller, fem 6 taller, syv 7 taller og to 8 taller

desuden fik vi:
gangarter: 7/14
Spændstighed: 7/14
Holdning 6/12
Lydighed: 7/7
og rytteren 5/15 smiley



Fik 5 i min første schenkelvigning og 6 i den anden plus et 7 tal i den ene øgning og 6 i den anden



Men sikke en dejlig dag.... og inden i begynder at rette alle mine fejl, vil jeg gøre opmærksom på at jeg godt er klar over dem... ved at hun har hovedet på sned meget af tiden.. men min nervøsitet satte sig i mine hænder, som jeg i forvejen har prolemer, ved at jeg har for meget i venstre tøjle... schenkelvigningerne havde hun røven foran... og hun var bag lod nogle gange osv...

http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=96256

men 1 gang skal vel heller ikke være perfekt det er jo fint der er noget at træne på


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikke en sejr - vores første LB1
Kommentér på:
sikke en sejr - vores første LB1

Annonce