2.360 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
barok pinto kåring barok pinto kåring
nogen der ved hvor man kan finde tidsprogrammet for weekendens kåring i billund?
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 188
Jeg venter med kåring til det nye forbund under pinto kører (januar 2009)
-se evnt www.barockpinto.eu
.. der er MANGE advarsler mod ECHA på bla. heste-nettet...
maj 2005
Følger: 66 Følgere: 59 Heste: 12 Emner: 62 Svar: 2.013
Kåringen om lørdag starter kl. 10 - og senere barockpinto. Præcist ved jeg ikke.
Skal du derop?
Louise
sep 2007
Følger: 77 Følgere: 146 Heste: 12 Emner: 501 Svar: 2.250
maj 2005
sep 2007
Følger: 77 Følgere: 146 Heste: 12 Emner: 501 Svar: 2.250
maj 2005
nov 2007
Følger: 22 Følgere: 22 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 118
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 18 Svar: 418
Hilsen Helle
nov 2007
aug 2006
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 85
Jeg har før bedt dig om ikke at bruge mit navn i din kamp her og andre steder men det har du åbenbart heller ikke forstået!! Og siden du nu har valgt at gøre det alligevel så...
Jeg ser at du er gået helt død i dit arbejde med heste og kun har tid til at sidde og skrive her, det er måske derfor du kun kan tale om Bonte Willem van Nassau :o) Du skulle bruge lidt tid i stalden hos din egen hingst så du kunne fortælle lidt om ham i stedet for. Det er ikke meget vi hører til din "fine" hingst, har de hentet ham igen eller ??? :o) Hvad andres føl kan sælges til eller ikke er vel ikke dit bord, brug du hellere tiden på at få din egne solgt :o)
Og hvad er nu det med dyrskuet i odense, har du ikke andet at bruge din tid til, går du stadig arbejdsløs, det må du da gøre. Du havde da travlt med at sende folk rundt med dine små reklamer på din hingst mens Willem viste vejen på banen. Du meldte din ankomst med din hingst men trak ham da du hørte at Willem ville komme hvorfor, fordi din hingst havde travlt med at bedække, ja den var sku god, sjovt du først fandt ud at det efter du fik besked om at Willem ville komme ;o) Hvad så med din hoppe som også havde meldt sin ankomst, hvor mange skulle hun bedække, nå ja du sagde også at du ikke havde tid og alligevel løb du rundt omkring Willem og Nicolaas's boks hele tiden, så snart der ikke var folk fra stalden, det var måske derfor du ikke havde tid, fordi du igen brugte mere tid på andres heste end dine egne.
Jeg gider ikke snakke mere omkring hvad du syntes er sandhed eller ej vedr. barockpinto'en, hellere om det du fortalte mig sidst vi talte sammen. "Ja der står ikke barockpinto i Albano's papir men det bliver snart lavet om", ja det var vist sådan du sagde det :o), og hvad var det andet..... nå ja, "ja der er kun et led på Albano på far-siden men der kommer snart flere" så...... citat: "hvem er egentlig bedrageren her" ;o) Stop nu dine julelege og opfør dig efter din alder. Personligt er jeg ligeglad med Albano men vær nu bare ærlig og vis folk det de vil se, ECHA papir som får flere og flere led bag sig jo ældre hesten bliver :o) Kom nu ud af busken og vær ærlig det kommer du længst med, og ikke alt det vrøvl med at du ikke behøver at bevise noget for du ved hvad du har osv. den har vi hørt før!!!
Og nye, men nok ikke sidste, spørgsmål omkring Willem, køber får en hest, en dejlig hest, en hest som har en stamme bag sig fra starten, en hest som ikke SKAL ind over ECHA for at få bedre papir for den har det allerede, hvad du vil kalde den er så op til dig.
Så alt i alt brug din tid på dine egen heste det behøver de!!!!
Vh
nov 2007
aug 2006
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 85
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 188
Men du kan da få spørgsmål her også..
* Hvorfor gik i på det fynske dyreskue og delte brochurer ud for jeres hingst da barockpintoen blev fremvist som ny race??... I kunne jo have fremvist JERES??.. Hvorfor bruge andres hingste som reklame-søjle??
* Iflg Echas hingste liste er der stadigt mange UNBEKANT i Albanos stamtavle... hvorfor er du ikke ærlig omkring dette på din profil, eller på din side??...
nov 2007
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Heste: 11 Emner: 1 Svar: 31
Jeg tror ikke du skal tale højt om at være upopulær, den opførsel du udviste på dyrskuet overfor flere forskellige folk. Den gjorde at hele dyrskuet måtte afholde møde om dig, og til hver en tid havde en der holdt øje med dig, og som var klar til at få politiet til at eskorterer dig ud. Så tænk lidt over det...
Trist allerede at have gjort sig upopulær i adskillige avlsforbund, uden overhovedet at have haft sin hest med... fordi man ikke turde.
Alle ved Albano ikke har fuld stamtavle, og hvis han vupti pludselig har fået det, er det vel bare endnu et svindelnummer fra den kriminelle organisation ECHA, hvis største formål er at stjæle penge fra folk, og ødelægge al organiseret avl.
Heldigvis er der rigtig mange der nu ved bedre... så vi i fremtiden kan få orden på papirarbejdet, via landbrugets rådgivningscenter.
barok pinto kåring