Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  barok pinto kåring
  • #1   20. aug 2008 ... Smil.. Nej, det ved jeg ikke, da jeg intet ønsker at have med Echa og gøre...
    Jeg venter med kåring til det nye forbund under pinto kører (januar 2009)
    -se evnt www.barockpinto.eu

.. der er MANGE advarsler mod ECHA på bla. heste-nettet...

• #2   20. aug 2008 Hej!

Kåringen om lørdag starter kl. 10 - og senere barockpinto. Præcist ved jeg ikke.

Skal du derop?

Louise

• #3   20. aug 2008 det tror jeg vi skal var der sidste år.. bare for at se Albano den dejlige dreng.. synes det var ok men jeg er heller ikke inde i det kåring;) mente jeg harvde læst et sted at der var hingste kåring fredag aften!!

• #4   20. aug 2008 kl. 16 starter kåringen fredag for hingste.

• #5   20. aug 2008 supert.. så må jeg se om jeg kan nå det..;)

• #6   20. aug 2008 Jep. Vi kommer lørdag ...

• #7   24. aug 2008 Hej Ulla, sjovt at se du alle steder på nettet advare om ECHA....hvem er egentlig bedrageren her? Du skriver at du har 2 barockpintoer til salg?????? Henrik Find ((Sortemose gaard) repræsentatnt for Bonte Willem) skrev for kort tid siden på HN Citat: "Bonte Willem er ikke en avlsgodkendt barockpinto hingst" Grunden til det er naturligvis at der ikke står barockpinto på hans pas men derimod KWPN samt AES, samme steder som han er avlsgodkendt og optaget" Og de præsenterede Bonte Willem på dyrskuet som en Barockpint hvilket ikke er sandheden! Så du tror du sælger Barockpintoer efter Bonte willem...men hvad får køber???? Pas nu på du ikke træder for meget i spinaten Ulla!!

• #8   24. aug 2008 Nu er Ulla ikke den eneste der advare mod ECHA. Det er vi mange der gør.

Hilsen Helle

• #9   24. aug 2008 Det må i da gerne, det er jeg ikke herre over og ønsker heller ikke at være det. Men vi er nok bare en del flere der har gode oplevelser med det. :O)

• #10   25. aug 2008 Så er vi der igen, Kenneth Poulsen - Lunde på fyn - Your Drem Horse - Den Sorte Perle - Albano - Mand over 40 osv. osv. :o) ja mange ting at putte sig under. Jeg tror desværre ikke du kan komme med viden omkring barockpintoen eller hvad og hvem der er det osv.
    Jeg har før bedt dig om ikke at bruge mit navn i din kamp her og andre steder men det har du åbenbart heller ikke forstået!! Og siden du nu har valgt at gøre det alligevel så...
    Jeg ser at du er gået helt død i dit arbejde med heste og kun har tid til at sidde og skrive her, det er måske derfor du kun kan tale om Bonte Willem van Nassau :o) Du skulle bruge lidt tid i stalden hos din egen hingst så du kunne fortælle lidt om ham i stedet for. Det er ikke meget vi hører til din "fine" hingst, har de hentet ham igen eller ??? :o) Hvad andres føl kan sælges til eller ikke er vel ikke dit bord, brug du hellere tiden på at få din egne solgt :o)
    Og hvad er nu det med dyrskuet i odense, har du ikke andet at bruge din tid til, går du stadig arbejdsløs, det må du da gøre. Du havde da travlt med at sende folk rundt med dine små reklamer på din hingst mens Willem viste vejen på banen. Du meldte din ankomst med din hingst men trak ham da du hørte at Willem ville komme hvorfor, fordi din hingst havde travlt med at bedække, ja den var sku god, sjovt du først fandt ud at det efter du fik besked om at Willem ville komme ;o) Hvad så med din hoppe som også havde meldt sin ankomst, hvor mange skulle hun bedække, nå ja du sagde også at du ikke havde tid og alligevel løb du rundt omkring Willem og Nicolaas's boks hele tiden, så snart der ikke var folk fra stalden, det var måske derfor du ikke havde tid, fordi du igen brugte mere tid på andres heste end dine egne.
    Jeg gider ikke snakke mere omkring hvad du syntes er sandhed eller ej vedr. barockpinto'en, hellere om det du fortalte mig sidst vi talte sammen. "Ja der står ikke barockpinto i Albano's papir men det bliver snart lavet om", ja det var vist sådan du sagde det :o), og hvad var det andet..... nå ja, "ja der er kun et led på Albano på far-siden men der kommer snart flere" så...... citat: "hvem er egentlig bedrageren her" ;o) Stop nu dine julelege og opfør dig efter din alder. Personligt er jeg ligeglad med Albano men vær nu bare ærlig og vis folk det de vil se, ECHA papir som får flere og flere led bag sig jo ældre hesten bliver :o) Kom nu ud af busken og vær ærlig det kommer du længst med, og ikke alt det vrøvl med at du ikke behøver at bevise noget for du ved hvad du har osv. den har vi hørt før!!!
    Og nye, men nok ikke sidste, spørgsmål omkring Willem, køber får en hest, en dejlig hest, en hest som har en stamme bag sig fra starten, en hest som ikke SKAL ind over ECHA for at få bedre papir for den har det allerede, hvad du vil kalde den er så op til dig.
    Så alt i alt brug din tid på dine egen heste det behøver de!!!!
    Vh

• #11   25. aug 2008 Henrik Find, Barockpinto.eu, Turbof, sortemosegaard eller hvad du vil gemme dig under smiley Du lyder som en meget bitter mand der er godt træt af, at folk i hesteverdenen er trætte af dig. Senest blev du bortvist fra kåring i lørdags høre jeg....og gad vide om du ikke snart bliver det igen? Men det undre vel hverken dig eller andre når man ser hvad du skriver på nettet om andre avlere, så må man jo tage konsekvensen!. Men jeg tror nu du skal vænne dig til tanken om ikke, at være velset blandt hestefolket, men det har du jo mærket mange gange snart :O)

• #12   25. aug 2008 Intet nyt, igen igen. Bliv da bare ved. Har et arbejde at passe, modsta andre fyrede folk, så kan ikke sidde her hele tiden og lukke skidt ud. Kom med noget nyt eller brug tiden på at finde et arbejde. Mere er der ikke at sige til det, og eller rigtig god dag til dig, din familie og ALLE dine dyr. :o)

• #13   25. aug 2008 Kenneth, sjovt at du ikke vil svare når man skriver spørgsmål til dig i tråde på andre fora.. Og trådene bliver ligefrem slettet..

Men du kan da få spørgsmål her også..

* Hvorfor gik i på det fynske dyreskue og delte brochurer ud for jeres hingst da barockpintoen blev fremvist som ny race??... I kunne jo have fremvist JERES??.. Hvorfor bruge andres hingste som reklame-søjle??

* Iflg Echas hingste liste er der stadigt mange UNBEKANT i Albanos stamtavle... hvorfor er du ikke ærlig omkring dette på din profil, eller på din side??...

• #14   26. aug 2008 Albano har fuld stamtavle, hvis det betyder så meget for dig så kom og se hans papir ! smiley Og Bonte ved du godt er ikke godkendt som Barockpinto....Så jeg stiller IKKE min hingst med en hollandsk varmblodskryds på dyrskuet hvor den bliver præsenteret som noget den ikke er!! Skal jeg sige mere?

• #15   26. aug 2008 Nej noget den ikke er.... noget den aldrig blir! Albano vil til hver en tid være en pinto barocktyp... og det kan jo være hvad som helst, bare se deres hingsteliste i ECHA (jeg må le!) smiley Det er vel et pænere ord for en papirløs værdiløs hest. Men nok om det...
    Jeg tror ikke du skal tale højt om at være upopulær, den opførsel du udviste på dyrskuet overfor flere forskellige folk. Den gjorde at hele dyrskuet måtte afholde møde om dig, og til hver en tid havde en der holdt øje med dig, og som var klar til at få politiet til at eskorterer dig ud. Så tænk lidt over det...

Trist allerede at have gjort sig upopulær i adskillige avlsforbund, uden overhovedet at have haft sin hest med... fordi man ikke turde.
    Alle ved Albano ikke har fuld stamtavle, og hvis han vupti pludselig har fået det, er det vel bare endnu et svindelnummer fra den kriminelle organisation ECHA, hvis største formål er at stjæle penge fra folk, og ødelægge al organiseret avl.

Heldigvis er der rigtig mange der nu ved bedre... så vi i fremtiden kan få orden på papirarbejdet, via landbrugets rådgivningscenter.

Kommentér på:
barok pinto kåring

Annonce