hjemme fra stævne... {{forumTopicSubject}}
ja, så blev det min tur til at komme hjem igen, skrev et andet indlæg i morges... http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=220321
... startede Lc1 uden galop i Ansager på April's Nar, og det blev sørme til en tredie plads... min nabo nanna, red på min anden nobos oldenborg, og de fik 2. pladsen, så lastbilen var fyldt med vinderheste på vej hjem...
red også Agility til sids, mod min nabo på hendes oldenborg, + 3 andre... og der gik jeg sørme hen og fik 3. plads igen... huhu... men da der kun var 5 i klassen fik jeg ingen roset for det, men hold da op det er første gang jeg vinder noget (og JO man kan vinde en tredieplads... ) jeg var kun 1 point fra 2. pladsen i agility... skal afsted i maj igen, til agility, hvis jeg kan få lov at starte på højdrægtige nar, til den tid... hehe
super dag...
hvordan har jeres været...
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.689
har bare siddet med com i mange timer nu xD
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.948
Dagen idag er gået godt, jeg har fået købt et nyt vinterdækken til Smilla - det andet var fuldstændig smadret efterhånden!
Og så venter jeg spændt på at familien kommer hjem fra Tyskland med massere af godter! Mums!
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
maj 2005
Følger: 227 Følgere: 223 Heste: 9 Svar: 1.723
Jeg har også været til stævne idag ..
Det startede med at vi stod en time for sent op, men vi havde dog stadig god tid, men så kunne vi ikke finde ud til tobøl rideklub, så vi kørte rundt i 3 kvarter før vi fandt det, og blev nød til at ringe og spøger om jeg ikke kunne blive rykket længer ned i klassen, ellers ville jeg ikke kunne nå det, og det kunne jeg heldigvis.
I LC2 gik det vildt godt, og fik en anden plads :D, og i LB1fik vi en 4 plads, men vi kom også til at chancer på et tidspunkt xD, og kunne ikke ride ride med min venstre fod fordi den gjorde så ondt fordi jeg brækkede den for ca. 8 måneder siden, og den er desværrer ikkke blevet orndelig endnu ..
hjemme fra stævne...