{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

hjemme fra stævne... {{forumTopicSubject}}

ja, så blev det min tur til at komme hjem igen, skrev et andet indlæg i morges... http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=220321
... startede Lc1 uden galop i Ansager på April's Nar, og det blev sørme til en tredie plads... min nabo nanna, red på min anden nobos oldenborg, og de fik 2. pladsen, så lastbilen var fyldt med vinderheste på vej hjem...

red også Agility til sids, mod min nabo på hendes oldenborg, + 3 andre... og der gik jeg sørme hen og fik 3. plads igen... huhu... men da der kun var 5 i klassen fik jeg ingen roset for det, men hold da op det er første gang jeg vinder noget (og JO man kan vinde en tredieplads... ) jeg var kun 1 point fra 2. pladsen i agility... skal afsted i maj igen, til agility, hvis jeg kan få lov at starte på højdrægtige nar, til den tid... hehe

super dag...

hvordan har jeres været...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjemme fra stævne...
  • #1   9. feb 2008 Tillykke smiley

har bare siddet med com i mange timer nu xD

• #2   9. feb 2008 Hvor skønt med stævnet. smiley
    Dagen idag er gået godt, jeg har fået købt et nyt vinterdækken til Smilla - det andet var fuldstændig smadret efterhånden!
    Og så venter jeg spændt på at familien kommer hjem fra Tyskland med massere af godter! Mums! smiley

• #3   9. feb 2008 min mor der stod og filmede hørte et par piger der sagde: ''sikke en roset rytter, det er da nem at tæske de små børn i en lc uden galop, når man er garvede ryttere'', hehe, min mor vendte sig bare om og begyndte at grine... ''hehe, sagde i garvet, prøv dog at kigge på hende hun skal da være heldig at få en roset, mod de endnu mere ''garvede'' ryttere hun rider imod, og det er jo ikke let at ride en lc med galop, når hesten ikke kan galoppere pga. følmaven'' de sagde pænt undskyld, og gik deres vej.. hehe...

• #4   9. feb 2008 dejligt..

• #5   9. feb 2008 kunne slet ikke finde fremdriften, aprils var helt død i lc'en... men i agility var hun livet godt op...

• #6   9. feb 2008 Tillykke smiley ..
    Jeg har også været til stævne idag smiley ..
    Det startede med at vi stod en time for sent op, men vi havde dog stadig god tid, men så kunne vi ikke finde ud til tobøl rideklub, så vi kørte rundt i 3 kvarter før vi fandt det, og blev nød til at ringe og spøger om jeg ikke kunne blive rykket længer ned i klassen, ellers ville jeg ikke kunne nå det, og det kunne jeg heldigvis.
    I LC2 gik det vildt godt, og fik en anden plads :D, og i LB1fik vi en 4 plads, men vi kom også til at chancer på et tidspunkt xD, og kunne ikke ride ride med min venstre fod fordi den gjorde så ondt fordi jeg brækkede den for ca. 8 måneder siden, og den er desværrer ikkke blevet orndelig endnu ..

Kommentér på:
hjemme fra stævne...

Annonce