{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Hjemme fra stævne {{forumTopicSubject}}

SÅ er jeg kommet hjem fra stævne..

det var meningen jeg skulle starte debutant spring og LD spring for hest. men debutanten blev aflyst, så jeg startede LX dressur og LD spring..

LX dressur: jeg har ALDRIG startet dressur før. og på opvarmningen var hun lidt hidsig, og ville ikke gå på hovslaget. Men jeg fik da en 2 plads ud af 4 eller 5 smiley med 54.6%

WEEEEE jeg var glad... (selvom en LX egentlig ikke er noget at være stolt af. men det ER jeg.. for min hest var sød)

LD spring: KÆFT der var stress på.... fra jeg var færdig med dressur, havde jeg nok ca 20 minutter, til at få skiftet sadel, ben beskyttelse, osv osv.. OG få renset moddax huller OG skruet dem i...

Men jeg nåede det.. nåede lige 6-7 spring på opvarmingen.. og så var det ellers afsted...

Isabella var bare SÅ sød.. hun tøvede overhovedet ikke, som hun ellers plejer på ret smalle spring... så jeg NØD bare turen, så meget, at jeg slet ikke opdagede at hun uheldigvis pillede en bom på det sidste spring..

så i den tro at jeg var fejlfri, begyndte jeg da bare på omspringningen.. og havde nået 3-4 spring, før de fik kontakt til mig, og fortalte at jeg altså havde fejl *GG* uuuuuups

men det har været en rigtig dejlig dag... og der var mange som klappede, og smilede af mig, da jeg lige lavede den lille fejl... men det er nok fordi jeg skreg af grin og råbte ØØØØØØV NU GIK DET LIGE SÅ GODT *GG*

tror faktisk jeg havde lagt som nummer 2 hvis det var.. øv øv *GG*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme fra stævne
Kommentér på:
Hjemme fra stævne

Annonce