{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Nervøs til stævne? {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg skal til mit første stævne i morgen :S (9.december 2007), Jeg er bare helt vild nervøs.. og alle fra rideklubben... Skal ride eller se på.. det er altså mange mennesker smiley
Jeg er meget nervøs og mit største marit er at glemme hvad jeg skal gøre smiley
Jeg skal ride dressur.. Kun i trav da det er holdridning og alle fra mit hold kan ikke galop så det bliver traveholdridning.. Men jeg er så nervøs og min mor siger der er intet at være nervøs over... MEN!

Hvordan ahvde i det til jeres første stævne :'(?
Er det bare mig der er dum.. fordi jeg er "Pisset" nervøs?

Pliiis skrev hvordan i havde det til jeres "Allerførste" stævne :(?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs til stævne?
  • #1   8. dec 2007 Slap og give dig god tid med øvelserne, tag det med et smil, vis at du bare kan det her smiley

Og prøv og la' vær med at være nærvøs, for det kan hesten mærke smiley

-<b>CM

• #2   8. dec 2007 var overhoved ikk nervøs.. men det er jeg nu xD ved ikke hvorfor ?

• #3   8. dec 2007 Jeg kan ikke huske hvordan jeg havde det før mit første stævne .. men er HELT sikker på at jeg var dødnervøs og mega spændt smiley

Det er SLET ikke noget mærkeligt ved at være nervøs før et stævne .. jeg blir det stadig hvis der er lidt på spil og det er en svær klasse...

Bare prøv at trække vejret dybt ned i maven når du varmer op og ska ind på banen, hvis hesten er dum kan man godt blive nemt irritereret fordi man tænker " Nu ska det bare gå godt" men prøv at ænder det til positiv energi og så bare ta det som det kommer...

Det hele skal nok gå , bare du holder hovedet kold !!

Og hvis det går dårligt - ser det 100 gange mere professionelt ud bare at sige " pis ogs, vi tar det bedre næste gang" i stedet for at blive sur og gal smiley

- ved ik om du ka bruge det til noget smiley ? smiley

HELD OG LYKKE !!!

• #4   8. dec 2007 Mir første stævne var da jeg var 6 år gammel, så kan jeg ikke huske.

• #5   8. dec 2007 Hvis det bare er almindelig holdridning uden gallop kan man jo næsten ikke fejle (:

• #6   8. dec 2007 Uden nervøsitet er der ikke noget mod smiley

• #7   8. dec 2007 . | ¤ smiley Fryba smiley ¤ | .
    Jeg kan godt bruge det du har sagt.. mange tak smiley

Sabine B
    Jov.. Jeg skal ride forest fordi jeg ahr den største hest :S og det er mig der komemr til at huske det hele smiley
    Og hvis jeg glemmer lidt er det pinligt.. for der er meget pro... tilstede smiley

• #8   8. dec 2007 jeg var så nevøs at jeg ikke spiste morgenmad eller aftensmad dagen før jeg skulle af sted.. det var også holdridning.. og hold op det er lang tid siden.. men kan tydeligt huske det..

bare tag dig god tid om at ride øvelserne.. og det går over lig så snart man kommer ned til hesten smiley

• #9   8. dec 2007 Bare pas på det ikke går i hesten, for den mærker med det samme hvis der er noget nervøsitet i luften, og så bliver den selv nervøs, og konsentrere sig ikke om dig.. Tjaa.. Og det bliver noget værre noget så smiley

Held og lykke

• #10   8. dec 2007 Ransby <Stauslykke> .

Jeg er sådan ... En Meget Nervøs Pige, når det kommer til stykket...
    Der hvor jeg skulle ud at ride for første gang på min nye rideskole,,, var jeg så nervøs, at om natten før dagen, vågnede jeg kl. 3 om natten og sad og spiste mine negler smiley (De så ikke pæne ud bagefter)...

Men jeg ahr ikke fortrudt at jeg begyndte at ride smiley

• #11   8. dec 2007 Kan faktisk ikk huske det xD Det var på en rideskole pony (; Men duh glemmer alt om at være nervøs i det du starter dit program ;D

• #12   8. dec 2007 Jeg var 7 år da jeg red mit første stævne... I den alder tænker man vist ikke rigtig... Man rider bare frygtløst... Din nervøsitet går over så snart du kommer i gang...

• #14   8. dec 2007 kender det godt smiley
    men når jeg kommer ind på banen, tænker jeg ikke over det smiley

• #17   8. dec 2007 Jeg red Lazio`s første stævne i Juni iår, og da havde jeg ikke været til stævne i ca 5-6 år. Pyyha jeg var nervøs. Og der er jo egentlig ikke noget at være nervøs for, du skal prøve at slappe af og nyde det(o, Lyder nemt, ved jeg godt det ikke er. Du kan selv gøre lidt for at dæmpe nervøsiteten. Tage hjemmefra i god til, have tjekket du har husket det hele, varme op i god tid og kunne pogrammet 100%.

Kommentér på:
Nervøs til stævne?

Annonce